Fyra dar kvar igen ;)

Så nu har jag lite mer tid över för att skriva en stund.

 Har i helgen varit i Vallsjön hos Ellen :) med Fia :) Bilder kommer att finnas på min bdb senare ;)
I lördags var man som till Storåsen då, dans o pub där :) va mkt roligare i år än förra året, kanske för att man inte va nykter i år eller? ;)
 Men iaf vi åkte traktor o vagn dit :) vrickade högerfot i ett krondike :P eller vänta var de ett litet fjantigt dike? ;) jaja, vrickad fot har jag iaf. Åt tok goda kyckling grillspett med grönsaker o potatissallad till :) o så fick man sig en cider ;) va lite kärring då. Sen så pratade man med en massa trevliga människor o drack lite mer o jaa dansade med Frida o sjöng med Fia o Erik ;) haha. Har en del minnesluckor om jag ska va riktigt ärlig, meeen de hör till. ;)
Länge sen man hade en sån tok trevlig o skön helg :) Så tack allihopa =) Hoppas de kan bli lika bra nästa år :)
 Sen i söndags hade man liiiiite ont i fotleden då.. Ellen i armbågen, vad hade du gjort egentligen? jaja. Fia mådde inte så där tok bra. Hans såg lite risig ut, Nixxen o Tobbe mådde tydligen inte heller så där tok bra meeen Loulou som var världens bästa traktor chaufför mådde toppen, henne va de full fart på hela dan :) Spelade tv-spel med oss ungdomar o hade sej :) Faan jag tror nästan hon hade tjuvspelat Mario Kart på morgonen för de gick tok bra för henne. ;)

Har idag iaf haft en skön dag med skönt folk :)

Är rätt pigg än så länge o känner mig glad o uppåt, även fast det regnar. Kan de bero på han eller? Kan göra de. Jaja, måste fortfarande våga. Jag vet vart din postlåda bor ;)

Nej nu blir de nog tack o hej från mig ska kolla in lite hästannonser nu ;)

:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men så full som du var så hade du ju inte märkt om det inte var en enda kotte där heller? ;)

2008-07-23 @ 14:05:13
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0