Sju dar kvar!

Nedräkning pågår. :P

Jag glömde berätta en grej igår, när vi hjälpte den där killen från Ume o lasta så gick de inte så där tooook bra för honom o då sa han "Kuse också!" Vilket inte lät riktigt klokt vid de tillfället :P

Hmm. ska jag berätta om dagen då?

Kanske att jag hittade en rätt rolig grej uppe på fikarummet i verkstan? Vill ni höra?

""Kontoret" (ngn som har skrivit dit de framför) Teori är när man vet allting, men ingenting fungerar.
"Verkstad" (ngn so, har skrivit dit de framför) Praktik är när allt fungerar, men ingen vet varför.

På denna arbetsplats är teori och praktik förenade. Ingenting fungerar och ingen vet varför."

Såå jävla klockrent när det gäller stolpen :P

Hmm. Joo de första jag gjorde imorse va o knipa tummen.. så ändra lär jag få en blånagel eller så kommer tumnageln att lossna.. Jag hoppas på alternativ nummer ett iaf. Gör fortfarande ont i tummen när man stöter i den.. Men de är iaf bättre än i morse när jag satt fast i containern haha.

Men de bästa idag var nog "kreodammen" haha. de vart nå baktryck eller nått så kreon kom ut genom takluckan o sprutade ner på asfalten, uppskattningsvis runt 200liter med kreoolja kom ner på backen.
O Ole kommer ut o bara "meen haha vad har hänt här då haha". Så de vart väl lite övertid för han när han skulle hitta vart de felade :P

Hmm. Joo LL tog inte upp sina tabletter idag :P Han är ju sååååååå sjuk, stackars liten. haha. Jag o Jonas kollar in de där väldigt noga :P Men LL hade berättat för Jonas att han inte mådde bra av pencilinet han åt efter fikat imorse klockan nio :P haha. så lite om hans "sjuka" fick vi veta ändå ;)

Annars händer de väl inte så mkt speciella saker på jobbet.

Har efter jobbet varit på sjukan o gjort astmatester, såg rätt bra ut faktiskt. :)

Ska nu duscha tror jag. o sen åka till Fia o spela Wii :P

Men först ska jag äta upp min biskvi jag fick :) muums

Hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: Linda

Det är en tik... :)

2008-07-17 @ 08:09:00
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0