Yeeeaah :)

HEEEEEELLLLLLLLLG!

De bästa på hela veckan är här :) Såååå skönt att äntligen få sova lite.. :) sov till runt halv tio - tio idag :) sen låg jag o drog mig i typ en halv timme :) sköööönt :)

Har btw fastnat för låten Fest hos mig med Kick. Lyssnade på den i flera timmar igår men vart ändå inte less på den. Vilket är bra, har ju som en tendens till att lessna rätt fort på en del låtar tyvärr.

Igår efter jobbet vart de rätt lugnt, Ellen kom förbi :) vi tittade på Stardust, eller jag iaf :P Ellen sov mest halva filmen, vilket hon behövde eftersom hon var duktig o jobbade inatt.
Sen satt jag kvar o tittade på Days of thunder. o sen vart de en långpromenad i natten :P Kände att jag behövde komma ut o få av mig lite irritirration. Fattar inte vart allt kommer ifrån.. Men de kan ju ha ngt att göra med att jag inte orkar med mig själv när jag sover för lite, jobbar o har fullt upp annars.. Men de finns ju så mkt jag vill hinna med..

Ska snart iväg o ta en ridtur med Tösa :) ska bli tokigt skönt. Men jag tror inte vi ska jobba på lika hårt som sist haha. FIck bara lilla träningsvärken haha. Men nu kanske man kan få bort all träningsvärk istället :P
Man kan ju alltid hoppas ;)

Vad mer för spännande ska jag berätta då?
Hmm.. Joo jag har lagt in mer bilder på min bdb nu :) *stolt* men är fortfarande inte klar med alla bilderna.. Har fortfarande kort kvar från studenten som jag inte har lagt in.. Allt tar sån tid o jag orkar inte sitta ner o göra allt.. De är som så tråkigt att lägga upp bilder.. Samtidigt som jag tycker om att ha bilderna där.. Lättare att ha koll på vad alla gör ju :P

O nu kom Chappen o tyckte att jag skulle bli hans ryggkliare dessutom.

o tretton meddelanden o fem minuter kvar i kö. varför har man kö på en sida för? de är ju puckat faktiskt.

Yeees fyra minuter kvar i kö. Kommer säkert att ramla ner på tio igen..

Chappen är dessutom en busgrabb som inte tycker om att jag pillar på datorn.. o så är de dessutom bara jag som är hemma eller vaken.. så han har bara mig att bråka med. för syrran sover o päronen är o handlar. hmm. Man kanske ska gå upp o öppna dörren hennes så han kan gå in dit :P hehe.

Tjoho EN MINUT KVAR! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!! Vart nerkickad till tre minuter! jääävla piss sida! Ska faan sluta va medlem där! Suuuuuuck.

Nu är jag inne ! :)

Så alla meddelanden besvarade. Duktig Bettan.

Nääe ska byta om o rida nu :)

Hejsvejs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0