Jobbat o stan.

Japp de är vad jag har hunnit med idag. Så nu sitter man här tio i tio o äter jordgubbar :) o lyssnar på regnet.. men de är bra att de regnar om kvällarna, eller hur?

Helgen var iaf underbar :) Va mkt onykter på fredan med tok trevliga människor :) Faan va jag saknar den gamla goda tiden.. Menmen. nya tider på g :P

Vi är otroligt lika, förutom när det gäller att ha bestämt sig.. Varför inte bara säga vad du vill? Jag är trött o less på den här leken nu.. Jag vill så gärna att det ska vi du o jag.. Men fortsätter det så här skiter jag i allt.. Jag orkar inte.. De gör för ont.. O när man väl har börjat gått vidare gör du ngt så att man fastnar igen, du ger en hopp om att de skulle kunna bli ngt.. Men sen samma sak igen..
 Jag är inte kär.. tror jag... vill inte vara de iaf.. men jag vill ha honom.. jag gav upp en annan för hans skull.. varför kan man ju fråga sig så här i efterhand.. Men jag trodde att de skulle bli han o jag.. Jag trodde verkligen de.. Men de har fortfarande inte hänt ngt sen dess.. o de har gått minst ett halv år nu.. 
 Suck

<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag saknar också den gamla goda tiden. Men nya tider kan va skoj också. :)

2008-06-23 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0