Söndag.

Vart tar helgen vägen egentligen? Nyss var de ju fredag eftermiddag o nu söndag mitt på dan.. jaja, inget att göra åt.
snart uppe o jobba.. suck, tungt de kändes...

Va iaf iväg till Fränsta igår då, på 50års kalas :) Skojjskojj :)
Måste försöka mig på att ta mig ner lite oftare faktiskt.. Men SuperBolle skulle ju komma upp om tre veckor o fixa till familje förhållandet här hemma haha. Istället för SuperNanny vart de SuperBolle :P

Så vi kom väl hem halv fyra imorse.. Tjöööött va jag då kan jag lova. O alla sov typ i bilen.. Kul, trevligt sällskap alltså. Menmen. No more chaufföööör :P

Vad mer för spännande ska jag berätta då?


Kanske att jag har stopp i skallen så jag inte kommer på ngt mer att skriva.. eller nått.
jaja, nääe ska kolla in lite annat nu.

HejHej.

:)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag kan berätta redan innan jag ser den att den ÄR bra!! ;) Men jag kan ge dig ett riktigt ordentligt utlåtande sen. :P

2008-07-01 @ 09:19:00
URL: http://tanjaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0