Torsdag :)

Snaaaart helg !!!! :)
tjoho, de bästa på hela veckan är faan helgen :D o fullt upp lär de bli dessutom, när ska man hinna sova ut egentligen?
Jag har allt för mkt att göra o för lite tid.. De är så mkt jag skulle vilja göra men hinner inte.. Jag skulle vilja va hemma o ta det lugnt, åka på en helgsemester, åka in till stan till Beccs, umgås med folket här hemma, hinna med alla kalas o även åka dit.. Men jaa, äh de hinns väl med ngn gång.. Får försöka prioritera bättre tror jag..

Nu i helgen är de iaf planerat så här:

Fredag kl. 15.00 helg! åka hem från jobbet o bara ha födelsedag. :) tåååååårta :)
Lördag, hundutställning? Crusing? 50-års kalas? Ellen? Han? Jag vet faan inte hur jag ska göra... Jag kan inte va på tre ställen samtidigt.. suck.. vill så gärna men kan inte..
Söndag, soooova :) ligga i solen o slappa om det nu är sol ute, de lär ju tok regna bara för att jag vill va ute..

o appropå sol så har jag ju varit ute o jobbat med stolp returhantering som det så fint heter o solen har skinit  idag :) o man är knallröd i fejjan haha snyyyyve riktigt :P
De va faktiskt riktigt trevligt att jobba ute idag, vi va som fem stycken, the gaang :P hehe. LillGarpen, Daniel, Turbo, Jonas o jag :) Har idag insett att jag o Jonas har alltid funkat bra ihop när det gäller att jobba, de gjorde vi även i grundskolan men jag tänkte aldrig över det då.. Man blir gammal o vis kanske? 

Vad mer ska man skriva hit då? hmm. Kanske att jag funderar på att åka o kolla på en pålle när jag ändå är nere i Fränsta i helgen då :P om jag åker dit dvs. Men de kanske man måste göra när det finns en tok snygg häst att kolla på ;) 
Okej, jag vill även träffa gammel moster osv. även fast det känns lite tungt.. Hon börjar ju osm bli gammal nu o då far tankarna runt i skallen o säger att tänk om hon inte lever så länge till... de här är kanske enda chansen att se henne en sista gång.. samma sak när man åker hem.. kommer vi verkligen att synas igen? jag åker alltid hem med en klump i halsen men hon har ju levt alla dessa gånger så varför inte en stund till då?

Öh nääe ska kolla in lite annonser o annat skit nu. 

:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0