Dagens stora händelser

Var iväg på besiktningen med släpvagnen idag då :) gick finfint, inga anmärkningar o bromsvärdena var bra. De var tur att man hade räknat på några extra minuter innan man for.. Hamnade bakom en gubbe som svängde ut framför mig och som körde 50.. alltså varför ska dom då ut framför en när dom inte kan hålla hastighetsbegränsningarna? egentligen borde inte pansionärer ha körkort, för dom är bara farliga o dryga i trafiken.. Mina barn ska då få säga till mig när jag börjar bli för gammal för att köra bil. för jag vill inte bli ngn trafikfara haha. men de gick skit bra när jag hade tagit mig om honom ändå till Mansjöbackan.. där håller en väghyvel på o skär kanten. skojj. men han tog jag mig rätt snabbt om ändå :) Rally Bettan var ju ute o sladda så :P O sladda gjorde jag med lilla släpvagnen på vägen hem haha. De var som lite halt eller nått ute. o jag lyckades parkera släpvagnen på samma ställe som jag hade tagit den ifrån också :) en extra stjärna i kanten för mig :) de var ju faktiskt bara andra gången jag körde med släpvagn efter bil. Har kört lastbil med släp hur många gånger som helst men inte vanlig personbil med släp. Så de var som lite spännande. men de gick finfint :)

Var sen iväg på Stolpen för att prata med Kent om jobb.. Men han var inte där så då fick jag hans nummer o ringde han men då hade han inte tid o prata så då ska jag ringa på måndag.. Jag hatar att ringa om sånna saker menmen..

Näe, nu har jag inte tid med de här längre :P

Tack o hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0