:)

Nu har jag kommit fram till hur jag skulle kunna tänka mig att ha mitt liv i framtiden.

Ni vet ett sånt där SvenssonSvensson liv tror jag skulle passa mig.
Jag tycker om att ha en trygg och fast punkt och min trygga och fasta punkt är hemmet..
 
Så när jag har hittat killen med "det" blir de nog hus, hund och kombi. Och jaa till slut barn antar jag.

Jag har egentligen hittat kåken jag vill ha.. Men jag vet inte, de kommer att kosta en massa pengar att köpa det.. Värdet ligger ju på över en miljon iaf.. och sen måste det renoveras. Men de där huset har som alltid varit min plan att bo och sedan låta mina barn växa upp där och till slut kanske nån av dom vill ta över huset. Vem vet? Men för att kunna bo där, måste man ha jobb häromkring..
 
Och på tal om jobb, vart ska jag jobba i sommar? Smartast är ju att få en provanställning, eller hur?

Ååå de är så mkt jag skulle vilja göra egentligen.. Ut o resa, läsa en massa roliga kurser, jobba dygnet runt, hitta den rätte osv. Skulle kunna skriva en hel lista på saker jag skulle vilja göra men den skulle bli så lång och ingen skulle ha tid till att läsa den haha.


Näe, nu vart de som skrivkramp då.. Men jag skriver väl in en rad lite senare antar jag.


Tack o hejj 


Kommentarer
Postat av: Marre

Svensson, Svensson - hej & hå. Haha. Nä, det blir nog kanoners!

2008-03-14 @ 07:40:26
URL: http://din.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0