Fredag

Jaa då var de snart helg då. Vart tar tiden vägen?

Va ju som till Fia igår :) trevligt trevligt hade vi. Tittade på avverkningen runt deras hus, gick hem i blåsten, åt våfflor :) o sen drog jag, fia o syrran upp till våran gamla so-lärare Ulla :) gud vad jag har saknat henne.. Hon är ju bara för bäst iaf.

Och nu funderar man på vad man ska göra idag.. Har egentligen lust att va ute i fin vädret men jag vet inte vad jag ska hitta på då.. Orkar nog inte följa med till hammarn o handla om jag ska va ärlig. o Fia har nog inte vaknat än. Man kanske ska ringa o väcka henne idag med? :P

Men du jag skrev ju i mitt förra inlägg om bröder Lingongrova.. O inatt drömde jag att dom hade de på affärn här hemma :P haha de e ju till o va beroende av dom de..

Näe, nu är de dags att hitta på annat.

Hejjhejj

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag brukar ju köpa Lingon grova i kälarne? ;)

2008-03-28 @ 13:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0