Full fart

Jaa då var de skolvecka igen.. o redan tisdag, vart tar tiden vägen egentligen?
Jag sov hos Becca i söndags så då vart de fika o massa prat som vanligt :) de var riktigt skönt att få prata med henne kan jag lova.
Hade en skoldag på 15timmar igår.. Så idag är man lite trött då.. Jag hade som mina timmar i lastbilen under dan men sen ville Ola ha sällskap o så, så då var man ju snäll o följde med honom. Vi hade de tok trevligt iaf :D De är som alltid lugnt o skönt o jobba med Ola, lite små otur o skit men va faan vi fixar ju allt tillsammans haha :) Men han var snäll o tyckte att vi kunde göra kväll någorlunda vettig tid så att jag kunde få åka hem o sova så jag skulle ta mig upp idag. så då var man väl hemma vid kvart över elva igår, o i säng vid kvart i tolv. så imorse var de lite segt att ta sig upp..
 Ska upp halv sju imorgon så man tar sig till Stugun i i någorlunda vettig tid :P  plus att då är man hemma på skolan tills dom andra har tagit sej upp.
 Så de är väl dags att ta o lägga sig snart så man tar sig upp imorgon då :P är ju som sagt trött som ett as..

Tack o  hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0