Idag

 Jag glömde berätta för er i mitt förra inlägg att jag var dum som sa igår att "de är bara att ringa om du får några problem" för Ola ringde, halv ett inatt.. Tjolahopptjolahejj. Trött var man o jag tror jag bara yrade men sa åt honom att ringa Fredric istället för han hade säkert mer koll haha.

  Men iaf, de var om idag vi skulle prata, skriva heter de nog mer exakt :P
Efter de där puckade mötet kom jag o Bertil iväg till Stugun iaf, där var de kö o fika så de var till o sätta sig o vänta på Jämtlamell först då. Sen när jag skulle från Stugun o hem så var de lite halt haha, de slira o hade sig.
 Sen så åt jag o Bertil en tidig lunch o stack sedan till skogen o lastade upp löv o barrmassa som vi tog till terminaln. Jaa just jaa, jag glömde o berätta att nu har jag sett vart Carolina satte ner sig lite lätt med TRD:n, de var ju inte så farligt som Bertil målade upp de :P Men sen så satte jag ner ena framdäcket i diket där vi skulle lasta eftersom jag skulle räta upp bilen o jag gjorde bara som Bertil sa o då hamnade de lilla framdäcket i diket, men de var som bara o backa upp igen.
 Efter terminaln vart de ut i skogen igen, försökte vända i en tokbra korsning men de gick allt förutom tok bra haha. Men Bertil fixade oss därifrån när jag hade gett upp. Oså lastade vi upp talltimmer som vi drog med oss på skolan. O inne på skogen där mötte jag en personbil, med släpvagn! Jävla släpvagnsbög! De var som en mötesplats där vi mötters så vi tog båda åt diket o jag fixk försöka krångla mig runt bilen och släpvagnen med min lastbil med släp! hallå, de var väl han som skulle ha krångla o inte jag :P eller hur? :P
 
O jag glömde berätta att jag har gjort illa mig i handen.. på stålvajern.. på lastbilen.. ajj.. inte skönt o köra bil med de..

Sen har de inte hänt så mkt mer skojj..

Funderar på att ta mig ett bad med mina jasmin grejor :P

Tack o bock

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Kul att du också skaffat blogg! :) Alltid skoj att läsa vad andra har för sej! ;) Kram

2008-03-19 @ 20:27:07
URL: http://lifeainteasy.blogg.se
Postat av: Therese

Ja, nu vart det verkligt helt plösligt när man fick ett datum.

2008-03-20 @ 09:42:41
URL: http://liam08thea04.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0