Men du...

nu funkar ju bloggen som den ska :P Var inne för ett par timmar sen men de ville faaaan inte fungera som de skulle. Störsamt var vad de var.

Men tog en sväng med mor o vovvarna runt byn istället :) o de var rätt så skönt. o hundarna sa ju inte nej till en promenad :P

O han som ville ha det som jag inte ville ha det skrev idag.. o när jag tog upp mobilen o såg hans namn på displayen så stannade hela världen upp på ngt konstigt vänster.. Har inte känt ngt sånt på flera veckor.. O jag tänkte ju inte ha ngt med honom o göra egentligen.. Varför känns de så egentligen? varför får man de där suget i magen egentligen? Sen så skriver vi ju alltid puss osv. i slutet av våra sms men nu så skrev han kyss. o de är väl att gå upp ett steg eller? är de bara jag som fattar allt fel? o varför ska allt vara så förvirrande..?

Appropå bananer så är de jaa vad är de? tio veckor sen, eller är de mer? sen jag slutade snusa.. o nu har jag haft slut på "örtsnusen" i flera dar dessutom.. Börjar få nån abstinens besvär just nu.. menmen. de är väl bara att bita ihop o härda ut va?


o så är dator jääääääveln helt cp i huvet! är sååå satans less på den nu så jag kastar snart ut den genom fönstret om jag ska va ärlig. Jag kan ju faan inte koppla upp varken mobilen eller mp3:n på den här jäveln idag! de funkade ju igår. faaan va less jag blir.

o gudars vad jag svär.. Flåt..  men de är illa nu..

skit dator
skit att man ska va nikotinsugen
skit killar
skit rykten
skit att man ska bli irriterad på allt

Jag tror de är bäst jag går o lägger mig.. Är så irriterad o jag vet inte vad.. Känner för att sätta mig o lipa i ett hörn för mig själv dessutom. o jag vet inte varför jag vill lipa heller.. bara göra de..

Näe de här skulle bli en positiv blogg ju. de var ju därför jag skaffade en ny o raderade den gamla..
Jag lovar att den ska bli positiv o glad blogg den dan allt börjar ordna upp sig.

Tack o hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0