Skärtorsdag (Polaris dag)

Jahopp då har man gjort en halv dag idag då. :) Har suttit o backat med Carolina :) de gick faktiskt bättre den här gången, förutom när man skulle visa Örjan att man kunde de där.. Menmen. Mer träning o sen jääävlar ska gubben få se på annat :P

Är på så otroligt bra humör :) De känns som att inget kan stoppa mig :) o vad passar inte bättre då än o lyssna på Chers gamla goding "Walking in Memphis"? Man blir som så glad o uppåt av den :)

Näe jag måste nog ut efter mp3n så jag kan lägga in låten o spela ihjäl Fia med den :P moahahaha.

Ska iväg till stuga ikväll då :) ska bli riktigt skönt o trevligt :) komma bort från allt o bara vara :) så man kommer ju vara mer eller mindre okontaktbar ett par dar framöver, men de är fint de. Synd för Clarin som tänkte ringa o kolla om man va nå onykter i helgen :P för den tokern plus Torris ska ju jobba hela påskhelgen.. Knäppisar..

Jaa näe, nu har jag inte tid med de hära längre.

tack o hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0