Trodde för mkt som vanligt.

Jag trodde faktiskt att de var lite som jag ville att de skulle vara...
Jag hoppades på att du ville ha ngt mer än vän.. Nog för att du vill ha mig som mer än vän..
Men jag ville kanske ha ett riktigt förhållande med dig.. Du vill "bara" ha en som kk..

Ännu ett nederlag.. Vad är det med killar i kategorin "lastbilschaufförer"?
Är sex de enda ni tänker på?
De här är andra gången jag åker på den här niten..

Jag som har hittat en tredje.. Är han likadan? Törs jag lära känna honom o börja tycka om honom så mkt att jag vill spendera resten av mitt liv med och sen få veta att han "bara" vill ha en som kk?

De känns som att de är dags att börja leta killar i en annan kategori..

Fast nääe, jag känner en kille i en annan "kategori" o han vill också "bara" ha mig som kk..

Vad ska lilla jag ta mig till?
De är nog en fråga för en annan dag..

ååå jag som var så glad o positiv hela dan o så kom de där beskedet. faaen.
äh va i helvete, de finns fler killar, de är bara att försöka hitta dom som är bra :P
Ngt förslag ngn? ;)

Tack o hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0