Trött?

Jag tror jag är trött men jag vet inte.. Jag orkar inte känna efter :P o om jag gör de kommer jag ju säkert att somna.

Följde med S idag o åkte lastbil :) Trevligt trevligt. Tänk den dan man lastar o lossar lika snabbt som honom.. Om sisådär tio år kanske? Sen så lär man sig alltid ngt nytt smart knep när man åker med honom. :)

Fick sedan skjuts hem av S, skulle sen åka till Fia men min bil startade inte.. Den har stått under hela påsken o ngt har dragit ur batteriet så den var död haha. så nu står batteriet nere i källaren för att må bra igen :P

Men jag fick låna mammas bil istället :P

O nu sitter jag här, har kollat in allas bloggar, funderar på att göra ett nytt försök att lägga in bilderna från mobilen till datorn.. Väntar även på att Fia ska komma förbi :)

Tack o hejj från mejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0