8/5-08

Har gjort två prov idag då, känns inte som att ngt av dom gick riktigt så bra som jag hade tänkt mig menmen. de finns ju alltid omprov :P

Åkte hem till Västanede efter skolan, har ju som helg nu.

Kom nästan nyss hem från en promenad runt omkring här hemma, är det ngn som har tänkt på hur vackert de är här på våren egentligen? Ibland önskade jag att de alltid var vår här, förutom all pollen då. Men ändå.

Känner mig faktiskt väldigt ensam o ledsen just nu.. Inte undra på att jag har skickat ut tusen sms till folk.. Allt för att få ngt trevligt sällskap på ngt vis.. Jag tror vart allt det här bottnar faktiskt.. Men jag vill inte fundera över det.. Jag lär ju inte må så mkt bättre då..

Näe ta en dusch kanske? Orkar inte sitta här o fundera längre iaf.

Hejjhejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0