Ännu ett tisdags inlägg.

Jag har insett att jag tycker om att skriva två inlägg om dan. Eller så kanske de är så att de bara blir så. Kommer ju som på mer saker o skriva osv.

F kom inte.. han bangade nog ur.. kom med en massa ursäkter, som egentligen är helt okejja, finns det ngt som heter okejja? jaja jag vart iaf som besviken.. Hade faktiskt sett framemot hans sällskap..

Kan iaf inte plugga, inget vill fastna i min tröga skalle.. menmen..

Tittade på Gossip Girl o tänkte sen titta på Desperate Housewives meeen jag tog en promenad istället. Va då in på macken o köte örtsnus o lite annat skit.. Köpte en tändare, ville ha den lila men fick typ en orange där det står "so irrestible!" på, rätt sött faktiskt. tänk att en sån liten sak kan göra en så glad.

Ibland önskade jag att allt vore som förr i tiden.. då allt va bra. Då vi alla va vänner o ingen borta, där uppe i de blå.. Kom ngn av er ihåg dealen om att ingen kille eller ngt bråk skulle komma emellan oss tre? Den dealen höll aldrig..
ni pratar knappt med varandra.. du är som en lossas kompis.. o du har de för jävla jobbigt nu.. o vad har jag?
Döden har en tendens att få folk att inse saker..

O jag gråter nu.. Äntligen har allt släppt.. Du är död, hon är död sen ett år o fyra månader sen.. Du finns inte där som kompisen jag kände en gång i tiden.. O jag vet inte vad jag ska säga till dig för att få dig att må bra igen..
Allt har inte varit så enkelt den senaste månaden.. ingen har funnits där när jag har behövt.. nog för att jag är väldigt dålig på att berätta när jag behöver ngn.. jag har även under den här tiden tagit itu med en grej som jag har haft det jobbigt med de senaste åren.. vilket kändes skönt. eller de känns skönt än, får se om de blir ngn förändring..
o när tänkte tårarna ta slut egentligen? nu, kanske? om jag snyter mig en gång till kasnke.. eller ?

O vem ska tro på mig nu när gubben är död? de spelade ingen roll vad jag hittade på så trodde han på mig.. som när jag ville bli doktor " jaa men de är bra de, då finns de ngn doktor man kan lita på" o när jag ville gå transport o även kom in "största åkeriet i hela östjämtland".
Men de jobbiga är att jag hann aldrig svänga förbi med lastbilen o få fika. De va de han såg fram emot när jag hade tagit studenten..

L I F E

Kommentarer
Postat av: Fd Sambon

Jag älskar dig. Så förbannat mycket. :*(

2008-05-21 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0