Bakis...

men de är faan värt ne ;)

Vi va som hos Pålsson igår då, drog sen ner på Mariteré eller hur de nu stavas. Tok trevligt, massor av öl o härligheter :) o folk för att inte förglömma :P

Orkar inte skriva upp allt vad som hände giår, men de va en kväll man sent kommer att glömma.

- Vad skulle jag göra utan dig? hick

Va som full imorse när jag åkte upp på skolan haha. de hade inte gått över med sömn haha. rätt kul början på dagen :P men sen vart man ju nykter o mådde skit.. så jag har mått tok dåligt hela jäääävla dan. jag har faktiskt aldrig mått så här dåligt ngn gång i mitt liv om jag ska va ärlig.. menmen. En gång är ju ingen gång eller hur? :P

o jag tror faana tt jag kryper till kojjs redan nu.. har redan halvsovit en halv timme på sängen haha.

Nääe gnatt på er alla :P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har ju räknat ihop lite galet gumman.

2008-05-31 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0