Fortfarande onsdag

Men nu har jag varit ute på min promenad :) vilken var mkt skön o trevlig :)
Träffade på Clarre som gjorde en tvärnit o hoppade ut ur lastbilen o surrade en sväng :) o jag som hade åkt upp på Furulund idag för att träffa honom men fått svaret att han var o jobbade.. så ni kan ju tänka er va glad jag vart nu :)
Träffade sen på Thimmy :) hejjade på Palm, jag tror jag såg min matte o nk lärare Eva stå o torka fönstret, måste fråga henne imorgon för i så fall vet jag vart hennes balkong är :P träffade sen på min engelsk lärare Magnus :)
Trevlig promenad fick man :)
 Kom sen hem hit, satte mig ner o så började låten Suds in a bucket att skråla i högtalarna o vem kan vara nere när den låter? inte jag iaf, o sen fortsatte det med en Gyllene Tider låt :)
Så jag tror de blir ett skönt bad o middag snart. Hmm undra vad som finns i frysen.. jaja, kan bli spännande o se. annars får de bli rån med vitlöksost på :P hehe.

Tänk vad en liten promenad kan göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0