Idag :P

Klev då upp sex imorse.. hämtade hanna stax före sju, va på skolan sju, åkte till Lit med ett grus lass, åkte sen på skolan o lämnade av flaket, åkte till Lugnvik o hämtade maskinflaket, letade grejer, blåste sen hem till farmor o farfar :)
slängde där på traktorn, eller jaa slängde o slängde, drooog var väl namnet :P
åkte sen hem med skiten, drog av den. Fikade :D eller lunchade rättare sagt :D papap hade fixat massor av mackor o pålägg o sedan bullar o punchrullar :D muuums.

Sen tog vi även en sväng till stolpen, men de behöver inte skolan veta :P vet iaf att jag komemr att få köra liber :) kenta sa de då då, men de är itne klart med nå tider eller nått än. hoppas iaf på jobb direkt. kan faan jobba dygnet runt om så behövs.

seeeen tog vi 323:an o drog mot hammarn :P va in en sväng hos Hanna, hämtade lite grejer, va på macken o köpte godis :P o sen åkte vi in till stan igen.

när vi kom fram slängde vi av grejerna, körde in lastbilen. jag skjutsade hem Hanna, stack sen ner o tog ut pengar inför krogkvällen :P o sen har jag suttit i telefon o surrat.
väntar nu på att grabbarna grus som bor i svensta ska ringa o säga att dom vill ha skjuts, ska skjutsa upp dom på Arktura, för där ska dom ha bal.

sen blir de hem, städa, diska, duscha. o antagligen hinner jag inte så mkt mer innan folket börjar komma :) fullt upp är vad man har ;)

ska som sen ut på krogen är de då tänkt, Olearys, up stairs. antagligen, så är ni i stan o vill träffa en så kan ni ju dra dit då :P
men jag tror inte de blir så hårt med drickandet.. känns lite värdelöst.. alltså idag är en sån där dag man känner att man "måste" ut. de är ju som snart slut med allt o man vill ju träffa klasskompisarna nu innan de är "försent". Men de blir iaf måttliga mängder, ska upp på Furulund imorgon så. ska som byta däck o stöka på hade jag tänkt iaf. vad bertil har planerat skiter jag i :P

Så summeringen på dagen är väl att dagen har varit tok trevlig, lättsam o jag hoppas på en sådan fortsättning dessutom :)

Skriver väl ngn rad imorgon, eller inatt. man vet ju aldrig :P

Tack o hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0