Lite o göra grej..

Tio första:

Första bästa kompis:
Frida Edh
Första bil:
Gräddvid 740 :P
Första husdjur:
första egna var nog en kanin.
Första semester:
Runt Sverige :P
Första riktiga kärlek:
Hemlis.
Första piercning:
Öronen


Nio sista:

Sista bilfärd:
från farmor o farfar o hem.
Sista filmen du såg: 
national tresure.
Sista ringda telefonsamtal:
Broman.
Sista bubbelbadet:
oj, ett par veckor sen tror jag.
Sista spelade låten:
Takida - Curly Sue.
Sista gången du grät:
Öh, ingen aning..
Sista måltiden:
Hemgjord Pizza :)

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar?:
Nej
Blivit arresterad? :
Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? :
njaa de kan jag inte påstå.
Varit på tv? :
Jupp.
Fått ditt hjärta krossat? :
Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det?:
nej, de är väl onödigt.
Haft ett one night stand? :
Ja.
Busringt till nån? :
ja.

Sju saker du har på dig:

1.Siden Kalsonger
2. Trosor
3. Bh
4. T-shirt
5. -
6. -
7. -

Sex saker du gjort idag:

1. vaknat
2. varit till stan o handlat
3. gjort pizza
4. hälsat på farmor o farfar
5. ridit
6. Datorn :P


Fem favoritsaker:

1.
Vännerna.
2. Duntäcken.
3. Mjukiskläder.
4. Djur.
5. V8.


Fyra länder du vill åka till:

1. USA
2. Island
3. Mexiko
4. Alaska

Tre val:

Svart / vit: svart
Vinter / Sommar: älskar båda delarna...
Chips / Choklad: chips

Två saker att göra innan du dör.

1. Fixa till livet så de blir som jag vill ha det.
2. Ta över huset jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0