Lördag.

Jahopp, idag har man varit ute o ridit :) med syster på Tösa, barbacka, så ni kan ju tänka er hur ont i rumpan jag har nu... auch... men de va trevligt :) red upp bilvägen o sen över Fritzvägen o ner i övsjö o sen hem. Tösa var ngt less tror jag ;) o sliten hehe.
O ni skulle ha sett grabbarna i övsjö, hur dom ställde upp sig o va tjusiga ;) tooook snygga, ska ringa till Peter o höra om jag inte får köpa dom ;) Jag vill iaf ha fuxen :D

Har sedan umgåtts med familjen o Sara :) skulle dessutom ha varit o backat på stolpen meeen J hade råkat tagit med sig nyckeln hem så jag får åka dit imorgon istället. vilket inte gör mig så mkt om jag ska va ärlig.

Är tokigt sugen på en egen häst just nu kan jga ju lova.. OjojojojojoJ.

Öh vad ska jag skriva mer då? Noo idea.

so hejkipejki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0