Måååndag.

Är ju som ledig denna måndag, precis som alla andra "varannan vecka måndag".

Har som inte hunnit gjort så mkt än, klev ju typ nyss upp ;) eller nääe de e ju faktiskt ett bra tag sen ser jag nu. Tog mig som en tok låång dusch imorse o sen vart det frukost framför tvn :) tittade på ngn engelsk serie, hatar dom i vanliga fall men idag hände ngt konstigt jag zappade inte förbi utan vart fast framför det där. Jag vet inte ens vad de hette haha. o inte var de bra heller men de va som rogivande o lyssna på den engelska accenten på ngt vis.

Har ingen aning om vad som ska hända idag.. ngt nytt o spännande kanske? öh nääe de kommer inte att hända.

Känner mig fortfarande lite besviken.. Men jag törs inte skicka ngt på ngt konstigt vis.. Jag vill så gärna men de tar som stopp... De går bara inte.. Helt sjukt..

12.12. Tänker på dig o hoppas att du tänker på mig..

Nej ska nog gå ner efter posten.. Må ju ha ngt annat o göra en stund ;)


Hejjsvejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0