Mkt lite o göra :P

SKULLE DU HELLRE...

Pierca näsan eller tungan?
Ingen, har redan i näsan men kommer aldrig göra om det igen för de gör föööör ont :P
Vara seriös eller rolig? 
Båda, beror ju på läget.
Dricka röd eller grön mjölk?
oj, jag dricker ingen mjölk eftersom jag inte tål.. Men jag älskar rödmjölken :)
Brinna upp eller drunkna?
drunkna tror jag...

SVARA ÄRLIGT...

Tycker du om någon?
Ja.
Sol eller måne? 
måne
Vinter eller höst?
oj, svårt.. tycker som om båda delarna..
Vaniljglass eller chokladglass? 
Vanilj

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

Sjungit? 
nejj
Blivit kramad? 
jaa
Känt dig fånig?
näe.
Saknat någon?
joo tyvärr.
Klippt håret?
Nej, men skulle ng behövas..
Gråtit?
Nope.
Ljugit?
nej de är onödigt.
Blivit kysst? 
nope. 

OM MIG...

Hur mycket är klockan just nu?
23.27
Vart vill du helst bo?
på ett ställe där jag trivs :P
Hur många barn vill du ha?
Två ungefär tror jag.
Vill du gifta dig?
Jaa om riddaren på den vita springaren kommer förbi så :P
Rullar du spaghettin?
haha jaa^^
Har du ätit sushi? 
jaa
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 
Ett, kelloxs :P 

GREJER...

Har du blivit jagad av polisen?
nääe eller joo. de beror på hur man ser det faktiskt..
Har du en hund?
Ingen direkt egen, men vi har en hälleforsare o en karelare här hemma.
Sover du helst själv eller med någon?
Med nån så klart.
Tror du på spöken? 
Jaa, klart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0