Onsdag.

Nu har även en ny dag gått.. faan va tiden går snabbt.. bra är väl de antar jag.. fast samtidigt vill man som att tiden stod still en stund så man hann andas ut en liten stund.

Idag har jag:

  • Klivit upp klockan sex o tog en timme promenad :) duktiga Bettan :P
  • Tog mig ett skönt bad o åt frukost.
  • Gick till skolan med Carolina :) har även varit på skolan, rätt värdelöst egentligen,,,
  • Såg Jee ä int bitter med Gustavsson på svenskan :D SKönt att få garva en stund kan jag lova. :) Tack Linda för en behövlig skratt timme :)
  • Va även upp på Furulund, gjorde inge viktigt där egentligen.. pratade med Bertil om bbackningen osv.
  • Fick mig ett ex. av pojkarnas rapport? eller vad ska jag kalla det? hmm.. iaf fick jag ett :) just me :) fick känna mig lite speciell där en stund.
  • Stack sedan till Becca :) <3 fick mig middag, mammsen hennes hade gjort gryta o fullkorns ris :) muuuums o så gurka :) o lite godis ovanpå de :P
  • Åkte sen hem, tog mig en promenad nästan runt hela Odenskogs området :P Så de känns inte så fel att sitta här o dricka Troca :P
- Du mår inge bra egentligen va?
- Nääe..

Jag önskade bara att de gick att prata med ngn om allt.. men jag orkar inte.. Jag vill men jag fixar det inte.. Jag blir för sårbar på ngt vänster.. Vill ju så gärna emn de går bara inte..
Kanske en vacker dag, vågar jag öppna upp o låta ngn komma innanför o få veta allt.. kanske.. inte nu.. antagligen inte imorogn heller.. kansek om en vecka? ett år? tjugo år? vem vet. Men en vacker dag.

O tyvärr regnar det idag :P

Ska nog sova nu. Hejkipejki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0