Söndag..

Japp, helgen är då slut, mer eller mindre. vart tog lovet vägen egentligen? menmen.

Sov toklänge idag, runt tolv eller nått. de är inte likt mig.. må ju ha varit toktrött igår.. inte bra att sitta på hästryggen i fem timmar :P o på tal om det, jag har fortfarande tok ont i röven.. aucch. o ryggmusklerna har fått sig en smäll också, fast de är näsan skönt, biceps har också fått sitt o mina lårmuskler haha.
så jag tog mig en promenad, kom som nyss hem från den. o de var riktigt skönt att få sträcka ut musklerna vill jag lova :)

Såg idag att E hade kollat in min bdb, kändes så skönt på ngt vis. De är som en trygghet att se att han kollar in vad jag "gör"  för då vet jag att han o dom andra mår bra där borta. Eller mår bra o mår bra, de vet jag ju inte, men dom lever o de gör mig så glad på ngt vis.

Vad mer för skojj ska jag skriva då?
Äh skiter i de här nu, må ju hitta på ngt annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0