Stora ärlighetstestet 2008

Har du någon gång testat droger:
nej!
Tar du droger: 
nej!
Har du sovit i samma säng med samma kön:
yees
Har du hånglat med samma kön:
mjo.
Har du rymt hemifrån:
nej.
Har du rökt:
jodå
Har du snusat:
jaa alldeles för mkt..
Har du legat på akuten:
nääe, bara varit dit ett par gånger.
Har du svikit någon:
de tror jag nog att jag har gjort.. fast jag försöker att hålla allt jag lovar..
Har du tänkt tanken att mörda någon:
haha jaa vem har inte gjort de?
Har du blivit överfallen någon gång:
Nääe.
Har du varit i slagsmål:
jodå.
Har du haft sex senaste månaden:
de angår då ingen :P
Vill du ha barn: jodå, ngn gång framöver så.
Har du varit full: Nejnej nykterist :P eller inte. haha
Festar du mycket: Nääe, för lite ;)
Vad är det pinsamaste du har gjort på fyllan:
Öh jaadu, bra fråga.. Minns inte.. man måste ju som bjuda på sig själv :P
Har du spytt på fyllan:
Nääe, de är väl ingen idé o dricka om man ska spy upp allt de goda heller.
Är du nöjd med ditt liv:
Njaa inte direkt.
Är du bortskämd:
Inte vad jag vet.
Är du blyg:
Haha vem är inte de? ;)


Kopiera och svara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0