Summering...

... om dom senaste dagarna.

Fredag: Åkte hem till Ellen, va på middag hos Ö o I, mkt gott o go öl, snaps o whiskey :P Sen tog  vi o drack lite mer.. vart rätt knalla antar jag haha. kom i säng vid halv fem på morgonen ;) har inte haft så där roligt på hundra år tror jag, o skrattade hur mkt som helst o pratade ihjäl människorna :P haha.

Lördag: Jag o Ellen va ner på Tallis o städade ur hennes farfars rum, o vi kom ju så passande till två fikat dessutom :P så då fick man även tårta o kaffe :) muuums. vi var även mkt trevliga o sociala med folket som bor där, Henrik undrade om vi kunde spela ngt instrument o tycket att vi skulle ta hans två dragspel o spela för dom haha. juuuust som att vi skulle fixa att spela dragspel så de lät bra haha.
Va även chaufför åt mormor, hade morsdags middag hemma för mormor o farmor, Ellen va där också :) sen va vi även chaufför åt hennes föräldrar som skulle ner på whiskeyprovning :)
Sen vart det schlager, eller schlager o schlager.. Sverige kom ju inte på så bra placering.. 18:onde. jaja.

Söndag: Morsdag för er som inte visste :P Halv stressig dag egentligen. va som i vallsjön först :) sen åkte man hem o grejade lite där, åkte till farmor o farfar på middag. :) va sen o klippte mig :) mkt nöjd, jaa jag färgade o slingade det dessutom :) Sen drog man tillbaka till farmor o farfar, tittade på gammtraktorn jag ska ta hem här i veckan.. åkte sen till mormor o åt smörgåstårta o bakelser :) muums. sen satt man på blocket ett tag o frösökte hitta ngt om traktorn.. alltså försöka hitta ngn sida där de står om vad de är för årsmodell o grejer, har som "bara" motor numret på den.. men ingen framgång där inte.. ska väl försöka mig på de där ngn dag igen.. nån måste ju veta hur man gör.. eller ha infon jag vill ha..

Måndag: Åkte in till stan med ovlon. Va till Torvalla o backade, fick till det efter många om o men, hade lite problem med att inse när jag skulle "bryta" eller vad man ska kalla det. Så Bertil tyckte att vi kunde åka upp dan därpå igen. O förstås träna på plan. Han va hem till mig, jag hjälpte han att plugga på två prov. Sen gjorde vi en massa annat skojj också :P

Tisdag: Va än en gång upp till Tovalla o backade, grejade båda hållen o allt gick smidigt o fint :) Bertil trodde jag hade tjuvätrnat inatt :P haha. men saken är den att jag funderar igenom de som inte går bra o sen så funkar det :) så Fröken Norberg är stolt ägare av E-kort :D *stolt så stolt* Stjärnstatus till mig :)
Vart riktigt ledsen o arg på han idag.. sr o grinig som bara den..

Men de ska inte få förstöra min dag inte. Tänkte gå o hälsa på Erica som jag hade i tvåan, hon avslutar sin lextion om en halvtimme :)

Men de va ju en liten summering av min helg o dom två senaste dagarna iaf.

Tack o adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0