Trååååk

DU

namn - Elisabeth
födelsedag - 27 juni
hemstad - östersund
ögonfärg - Grön/gul
hårfärg - blondt
längd - 1.63 ungefär.
högerhänt/vänsterhänt - Höger
värsta ovanor - tittar ner i backen o står på insidan av skorna när jag blir osäker.
stjärntecken -Kräfta
skostorlek - 38-40
är dina föräldrar skilda - Skilda o skilda, dom har aldrig varit gifta. Sambos.
skor i dag - Stålhätteskorna o gympaskorna.
svagheter - fixar inte att jag inte grejar allt som jag vill kunna göra men inte kan pga av att man är för klen.
självförtroende - De finns ju ett där :P
rädslor - Höjder..
mål för året - gå ut skolan med bra betyg o komma in i bräcke..
det första du tänker på när du vaknar - en ny dag.

ANTAL

antal personer du kysst - ingen aning.
antal förhållanden - ett par.
antal syskon - ett.
antal piercings - fyra.
antal tatueringar - Ingen men ska skaffa :P

FRAMTIDEN

namn på barn - kurt-heimo, sven-bertil :P nej men ingen aning, den dagen den sorgen.
vad vill du bli när du blir gammal - ännu gamlare :P
drömjobbet - oj, test köra alla nya bilar :)

FAVORIT

mat - Grillat <3
sport - ridning måste jag nog säga då.
djur - hundar o hästar tror jag.
glass - magnus dubbel :P
godis - oj, choklad kanske?
låt - beror på humöret.
grupp - beror på humöret.
nummer - har inget.
tuggummi - extra white.
helgdag - midsommar.
årstid - höst
tandkrämsmak - den vanliga?
radiostation - one fm när man i östersund, mittradion när man är hemma, om man inte då går in på lugna favoriter :P för den är faktiskt bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0