Dieses Tag.

Eller hur var de där nu? Jag tror de är rätt stavat o så. Äsch skit samma.

 Idag har jag, vaknat alldeles för tidigt ;) Halv åtta.. Har som inte sovit så bra inatt.. Har varit orolig som bara den.. Varför? Jaa de kan man ju fråga sig.. Men jag hann som mest bara vakna, stänga av alarmet så kom Chappen upp o in i rummet med sin blöta nos o knäveckena mina haha. Alltid lika trevligt haha. Sötvovven där.
 Klev då upp, satte i motorvärmare i vita faran, jääävlades som vanligt! varför ogillar min bil mig? va tokigt nära att ge den en ny spark men insåg att jag inte ville ha ngt bauta blåmärke på vänster fot också.. Men efter tredje försöket gick huven upp, brabra. Varm o fin bil :)
 Sen dusch, frulle, sminkade mig (jag?) vart lika brydd varje gång jag tittade mig i spegeln haha.
Borstade av pärlan, drog ner på Hammarn, för tidigt som vanligt.. Men jag hann ju på apoteket innan, så de va en sak mindre att göra. :)
 Satt sen o pratade med Ellinor innan mötet, sen möte, där va även Tomas o Gisela, skojj att träffa dom :) Men mötet skulle va till fyra egentligen, men jag skulle ju som kanske hämta farsan i stan så jag åkte hem mitt på dan. Eller jga tog ut pengar o handlade innan dock och kollade på nå stag till extraljusen, blir inte riktigt klok på dom.. jaja. Pappa får titta på dom. Komma med sin expertutläggning haha ;)
 Drog då sen hem, åt lite lunch, räkmackor ;) mmm. mums hehe. Skickade iväg ngn jobbansökan osv.

Hämtade sen syster o Emelie och pizza ;) vart onyttig middag idag hehe. Menman måste ju få unna sig ngt gott ibland också :)

 Sen vart de över till grannarna, hundträning på ridplan med stor bracka lampan :) De va skojj, sen så vart de lite mockning o stökande i stallet o sen en ridtur ut i mörkret ;) Mkt trevligt. Tyvärr bara en kort, men Tösa verkade inte ledsen över de så svettig hon va, så hon fick sig en nattsärk :) ett mysigt varmt flistäcke med Mulle på, söt blir hon i den :)

 När jag kom hem så ringde Beccs <3 Känns alltid lika bra efter att man har pratat med dig vännen, vi räknade även ut att de va en hel månad sen vi träffades sist.. Så nu blir de till o träffas :) Ska in luciahelgen,då blire krooooogen :D hmm. man kankse hinner med julklapps inhandling också? faaan va smart jag är idag ojojojojoj.


 Ska iväg till hammarn igen, imorgon, möte med Sverker perker... jaja, får se om jag har fått till ngn praktikplats tills dess.. Annars, kan jag ju höra med Loulou om hon kanske vill ha mig på bibblan :) För då hinner jag ju även med att plugga med Ellen, Bettan kommer med otroliga ideér just nu :)


 Humöret är på topp dessutom, jag bara ääälskar när mina dagar är såna här.

Lite luft, djur o glada röster de gör min dag underbar :)


Haha jag måste ju berätta en grej ur ett samtal idag:


Han - Men vi får höras nå senare.
Jag - Visst vi hörs heejj.
Han - Hejj, Duuuuuuuuuu!
Jag - Ja..
Han - Om du ska in till stan tar du det jäääävligt lugnt för de är halt som faan.
Jag - Visst, ska tänka på de :) Hejdå.
Han - Hejdå.

 Älskar hans omtanke, inte konstigt att jag älskar honom som den vän han är, skulle jag ha haft en storebror skulle de ha varit han. Ingen annan.

 Han bryr sig igen, jag vet inte om jag borde bli glad egnetligen, vill ju så gärna att de ska bli ngt mellan oss, inte bara de som de är nu.. De räcker inte i min lilla värld.. Jag vill ha mer.. Men de törs jag inte berätta.

Helgen kan nog bli helt underbar vad jag tror :) Jag hoppas de, jodå, de blir den haha.

Nääe en dusch så man får upp värmen i tårna kanske?

Tack o hej från mig, sov gott o ha en underbar dag imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha ja vi är ju de! :P Fast vem skulle behöva en sån här i kälarne?! :P

2008-11-27 @ 23:38:53
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du Bettan.. Jag tycker att det är klart du ska berätta. Du vet ju vad vi har pratat om :) Och du vet vart jag finns..<3

2008-11-30 @ 21:25:06
URL: http://jennifergresseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0