Fem timmars sömn..

...Jaa de va de de vart inatt :P Konstigt nog är jag inte trött heller.. Men de kommer väl sen haha. Och se på faaan, Bettan bloggade inte igår ;) Så nu får gårdagens händelser skrivas.

 Började dagen med att äta frulle, läste lite och åkte till kyrkan för urnnedsättning.. Och de gick fövånadsvärt bra, en liten tår o så, men de kändes bra.
 Sen så drog vi hem till oss förutom familjen i Håsjö dock. Så vart de lite fika, mums ;) efter de drog jag o Marie ner på Kask o tränade, tog dubbelpass.... :-S haha. bänk, ben osv. till o med marklyft ;) Stackars Rasmus fick stå o instruera oss ;) vi kör inte med ngr vikter där än, de är alldeles för viktigt att vi lär oss hur man ska stå så vi inte gör illa oss sen. Men i bänk ökade vi med fem kilo, både på bred och på smalbänk :) *Duktiga vi* Men faan va jobbigt de va haha. Körde en massa benövningar, bra för mina stackars knän vill jag lova. Så idag har man lite träningsvärk, men itne så farligt som de kunde ha varit dock :)
 Så efter träningen åkte man hem, bytte om och drog till stallet, mockade o stökade på, tog sen ut Tösa på en ridtur :) mm. skönt, vi jobbade riktigt hårt så vi vart rätt så svettiga båda två haha. Så hon fick på sig "nattsärk" sen haha, alltså ett flistäcke ;) Och jag tyckte de kändes småkyligt när jag va ute o red, jaa deffenitivt genom skogspartiet jag red igenom, för de va ju faktiskt nio grader kallt och när jag kommer upp på Tina o P-As gård så träffar jag på P-A som säger att de är tretton... Brrrr. Kallt.
 ååå sen så vart de till o bege sig hem, Linda kom o jag slängde i mig lite middag lite snabbt, tog en snabbdusch, man måste ju försöka lukta liiiite gott efter träningen ;) hehe.
 åsså drog vi till Dockmyr, där vart de Buzz och en massa te :) Och när vi skulle bege oss hemöver vid ett-två tiden? va de nitton grader kallt, brrrr.
 Så när vi va på g hem skickade J till L om vi ville komma o hälsa på så vi plockade upp Rasmus o åkte dit. Huset är faan större inuti än vad jag trodde haha. Där kollade vi lite tv o surrade en massa. Sen så vart de att åka hem med folk, först syster o P sen ner på byn o lämna R, jaa vi tog en raggarrunda först också ;) Meeen halv fyra på morgonen är de ganska dött på Kälarne haha. Men sen hem med honom o sen hem med lilla mig. Kom i säng kvart-tjugo över fyra imorse o vaknade innan tio. brabra. Men jag lär nog va tokigt trött ikväll haha. Men de är bra de, då somnar man snabbt ;) hehe. 

 Tack allihopa för en trevlig kväll/natt/morgon ;)

 Jag vet inte vad jag ska tro.. 
 
Kram, hejj på er :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det känns skönt att ha det där överstökat! Det känns som att man har fått ett avslut på något vis... Jadu, i natt blev det inte många timmars sömn! Men jag känner mej faktiskt inte trött ändå!? Det måste vara nåt fel på mej! Kram å dej o tack för inatt! Haha!

2008-11-23 @ 11:08:19
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Helene

Hehe man såt inte ut men man gör de ändå! eller vad man nu ska säga! hehe. Från och med onsdag så slipper jag hon i några veckor framöver ända fram till jul någon gång, hon ska ner till västerås till pojkvännen! SKÖÖÖÖÖNT!:D



Så nu kommer man nog bara att gå runt och le stora leenden :P Kram

2008-11-23 @ 19:24:09
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man kan ju iaf hoppas på de! :P om inte annat så får han göra allt själv här hemma så får han se vad jag gör på dagarna!! hehe

2008-11-23 @ 21:55:14
Postat av: Helene

Haha extremt glad! :P

2008-11-24 @ 10:58:27
URL: http://helened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0