Heime.

 Japp, hemma från stora stygga Skellefteå ;)
De har väl inte hänt ngt spec på resan egentligen. Förutom att vi träffade på en kille som va toklik Fredric, lite skrämmande på ngt vis, tittade o backspegeln o hej o hå, men sen när jag kom ut så såg jag att de inte va han. Den här killen va iaf trevlig :) en av dom som jobbar på Skelleftekraft, träffade även en annan karl där han hade med sig valpen, o den tyckte bättre om mig än gubbarna ;) Den kom direkt fram till mig men hade svårt för dom andra. hehe. "Fruntimmer" sa dom haha. En liten BorderCollie va de. Dom är ju toksöta dom också :) Gubbarna va för övrigt trevliga, pratade så där härligt som dom bara gör där uppe. Jag äääälskar verkligen dialekten dom har. :) Man kanske ska flytta upp o hitta sig en karl där, vad sägs? :P haha. 
 Joo jag köpte en film också, Nanny McPhee heter den. :) Rätt rolig film, tycker om den :) Osså köpte jag en RosaPantern tändare hehe.

 Idag så sov jag nog mest på resan hemöver.. Va som rätt trött, de sov en dansk bredvid oss som hade en jäääävla dieselvärmare som lät tok mkt.. menmen. Jag sover nästan bäst när jag får sova till de där vaggandet faktiskt.

 Sen när man kom hem packade vi ur lastbilen o pappa for o lossade o smörjde o jag gick hem, lite kallt i mjukisar o collegetröja faktiskt, men de funkade. Kom hem, trodde jag skulle bli galen då, ingen hade hätt ut nyckeln! Men då fick jag höra att hunden va inne, så jag ringde in o då va ju min pucko syster hemma o hade låst dörren. Gaaah, ljusrädd eller? jaja, in tog jag mig iaf. Sen va de till o byta om o gå till stallet :) o bara känna doften av hästar är ju härlig :) mm. 

 Vad mer för roligt ska jag skriva in då? hmm bra fråga.

Joo, Renata de är motionssimning på måndagar mellan halv åtta o nio :) Toook skönt :)


Nej de va väl allt för stunden. Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Hanna

OK. Min sambo har hjälp till lite med bygget också, han har gjort lite av grunden till det nya bygget.



Ha en bra dag.

2008-11-06 @ 08:34:54
URL: http://hannasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0