Helgen.

Jaa så man får väl börja med lördagen då.

 Klev upp halv åtta då jag skulle åka med Helene till Hammarn halv nio, jag följde med henne o kollade in hur de va att va på Åsas blommor o va såklart sällskap till henne, de va skojj :) De måste vi göra om fler ggr :) Jag gjorde en egen farsdagsbukett till pappa :) de va skojj. Han tyckte om den o skröt om den sen ;)
 Sen drog jag ner på byn o tränade med kusin :) Bara vi två på kask haha. Vi tränade biseps, triseps, rygg o mage. Träääääningsvärk idag? mhm. Men de va kul o skönt :)
 Efter de vart de att sitta hemma o dricka vin, jag dricka vin? rött dessutom? jag måste ju ha slagit huvudet eller nått ;) hehe. 

 Idag söndag då. 
Vaknade åtta imorse.. vad skulle jag upp till då? jaja jag vet då inte. Klev upp gjorde jag iaf. Gjorde iordning en bricka med frukost grejer o satte mig o tittade på Brudens bäste man :) den tycker jag om. Sen fick jag sällskap av syster o puttrik. 
 Sen vart de en promme. Skönt :) Träffade på Hilja så jag tittade på hennes "nya" tillskott, Birk. en riktig snygging, hon har ju somhaft han ett tag men jag har inte kollat in honom, men idag så pratade jag med honom, sötnosen där :)
 sen vart de en dusch, sen träna med kusin. Idag vart de liiiite biseps, mage o ben. Nice. :) Hoppas träningsvärken som jag redan har går över snart. 
 Pratade med Clarre idag, han vill att jag kommer in till stan till helgen o umgås med honom haha. Skulle faktiskt vilja de.. Men ett litet problem, inga backventiler... suck.. får se vad jag bestämmer mig för.. Får beställa dom imorgon tror jag..
 Efter de vart de middag, stek, potatis o såsen ;) muuuums. Vad hände sen då? hmm. joo tittade på tv. en timme eller nått sånt tror jag. o efter de åkte vi till farmor o farfar :) där va de tårta, gott med tårta. Farfar vart glad för skjortan han fick, en mörkrödrutig, den skulle jag kunna ha haha :P Satt där o lyssnade på gamla historier ett tag o sen vart de hem. 
 Tog ännu en promme, skönt. älskar vädret som är ute nu :) 
Har pratat lite med B, alltid skojj. Sen har jag suttit här. 

 Varför?

Och nu har jag slut på ideér om vad jag ska skriva. Har ju iaf uppdaterat lite lätt nu :)

Saknar lastbilarna... Vill sitta ensam efter vägarna igen.. Bara jag, lastbilen, lite bra musik, matdosor, frukt o vatten.. Natten saknar jag mest.. Sitta där i mörket.. Fundera.. Känna sig lycklig.. Saknar saknar saknar...

Så tack o hej från mig ;)


Kommentarer
Postat av: mammabecka

Joo men sen är det ju lite skillnad på att smaka vid 3 månaders ålder och att smaka vid nio månaders ålder ;) hehe.. Tack så mycket! Detsamma och kram :)

2008-11-10 @ 12:51:45
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0