Humrpf.

 Den där satans bilddagboken jävlas igen! satans skitsida! Så fort de blir mer än 70tusen inloggade samtidigt så kajkar skiten ihop jag blir sååååå arg! Gaaaah! 

 Men de va väl inte de jag tänkte skriva om egentligen utan om min lilla dag.
Som började med att jag tjurlåg tills jag hörde att pappa va vaken, tog en timmes promme med Chappen, skööönt :) sen så en dusch o frulle :) Gick sen till grannarna, så vi tog oss en promenad, eller power walk som man ska säga nu för tiden ;) Isac somnade innan vi han till kurvan vid Tora haha. Han va trött den lilla sötnosen. :) Så vi fortsatte runt byn, de är ju för härligt väder ute nu, älskar verkligen kylan o den lätta luften inte tung o jobbig utan bara lätt o skön att andas in :) mm. Sen så tog vi Indra en liten sväng, hon är ju för duktig lill tjejen där :) Sen vart de lite kaffedrickande, Tina testade en ny fisksoppa, jag tjuvsmakade på Isacs o den va god :) Skulle fakiskt tänka mig att äta den till middag ngn gång ;) Jag försökte även ta kort på lillkillen men han är helt omöjlig, vill inte alls sitta still eller ligga still på golvet, o ni ska bara se hans posé när han ligger på golvet haha. han är ju som värsta fotomodellen :) o vad trist livet vore utan lillgrabben, som redan är nio månader, hör ni? ojoj, han växer så de knakar. Snart går han på dagis o vips så har han gått ut nian. De är sjukt va tiden går fort.

 Men nu kom vi bort från ämnet igen ;) Jaja min dag är väl kanske inte världens mest spännande ämne men ändå.

Så när P-A kom hem följde jag med ut till stallet o kollade in när flickorna gjorde iordning hästarna. Men sen hem, insåg att de behövdes handlas lite, föööör de har ju inte min käre far gjort. Gubbar.. jaja. Så snabbt ner på affärn, handla lite grejer, hem o ställa sig vid spisen, de vart lite enkelt idag, pasta o köttbullar o korv så klart, eftersom viiiissa inte vill ha köttbullar. Gjorde som vanligt pasta för typ en hel armé.. Att jag aldrig lär mig. jaja, hundarna tycker också om pasta som tur är ;)

 Sen har jag väl segat framför tvn o suttit lite här, sen vart de ner på Kask o träna med kusin. Jobbigt, min stackars mage.. auchhhh... Men de kommer kännas bra till sommarn ;) Eller hur va de där? Beach, summer 09? :P Känns iaf bra att träna, även fast de va mer folk där nu än de va i helgen. ;) Men jag hoppade övet att göra "Arnold" hatar den ryggövningen, jag ser bara pucko ut när jag gör den. o inte får jag till den heller. jaja. Fast M tyckte vi skulle testa med bara stång uppe i ett rum där vi va själva, gick lite bättre tror jag, fast då va de nästan lite för lätt haha. Och imorgon blir det bänk, bröst, biceps o triceps tror jag de lät som. O så har jag klarat av att göra nittio situps :) *Stolt* haha. Min stackars mage ojoj. Gjorde även "Brommespec" haha. Den får nog heta det från o med nu, de va Broman som tipsade mig om den så jag får uppkalla den efter han ^^
 Efter de vart de till o åka hem, titta på UB, DHW :) o så en kopp thé (nyttigt) med liiiite socker i (onyttigt) o hårdmackor... Men jag kan bara som inte låta bli att fika när jag kommer hem.. De är för gott, jag måste som få i mig ngt.. De är fel att fika en massa på kvällen men när man rör sig så här pass, får man inte göra de då? unna sig ngt? Nog för att jag dricker sprit, äter godis o chips på helgerna men de hör ju inte hit ;) hehe. Men jag får nog försöka lära mig att hitta ett nyttigt sett o leva på. Men de jävliga är ju att jag gillar livets goda, socker, sprit osv. ;) Ngt tips om hur jag kan motstå o vad jag kan gotta mig med istället?

 Hur sjukt långt börjar inte de här inlägget bli då? Jaja, jag kanske ska ta morgondagen också eller? Morgonpromme med vovven, så vi får ngn aptit, duscha, äta frulle. Sen ngn gång under dagen kommer Ellen förbi :) Skojj. Joo träna också som de lät jaa, men de har jag ju redan berättat om.

Nej två bilder från dagen för avsluta mitt inlägg :)



Haha jaa som ni ser så är de lite svårt att ta kort på lillkillen ;)

Godnatt från mig.

Kommentarer
Postat av: T

Tack, är ju en liten hobby jag har ;)

2008-11-12 @ 16:00:04
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: F.d. sambon

Din dag är ALLTID världens mest spännande ämne. Och man SKA unna sig. <3 Saknar dig massa. <3

2008-11-12 @ 21:59:30
Postat av: Åsa

Brukar du åka skidor/bräda på vintern?

I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??



Ha det bra!

2008-11-13 @ 18:50:51
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0