Jag säger upp mig!

 Så då va de dags att uppdatera lite igen då.
Igår då kan vi väl börja med, Ellen kom ju vid två tre tiden o gjorde mig sällis. Vi kollade in när pappsen o Jocke kom hem med en trave ved, man vet ju aldrig med karlar dom kan ju göra en handbrovinkel o göra nå dumt, måste ju se till att dom inte gör ngt dumt med lilla pärlan min, tänk om dom hade backat på henne eller nått ;) hehe.
 Sen så, jaa, vad hände då? Vi stökade på hemma, vi hoppade över att följa med till Hammarn, vi tog en promenad runt byn istället. :) Skönt, en andra promme idag ;)
 Efter de vart de till o börja på middan. För de vart stekt fisk, ungsstekt potatis, klyftisar ;) o romsås :D mmm, älskar romsås *smakar smaskens* :)
 Seeeeen blev de groggande :) mmm. älskar grogg :D oo just jaa, smörgåstårta gjorde vi med :D de smakade smaskens med grogg o smörgåstårta :) mmm. härligt livet kan va ibland.

Sen kommer vi då till lördag o de är idag de.
 Klev upp tjugo över åtta, åt smörgåstårta till frulle ;) o stack till Ösd. Jag o mamma bytte på polisparkeringen innan stan så skjutsade jag ner henne på PC där hon o syster skulle kolla på skolan osv. Jag o Ellen drog på Lillänge :) Jag hittade en jacka jag ville ha på SportTjänst efter en timmes funderingar ;) Den va ju dessutom billig, 13oo ungefär, billigt om man jämnför med jackan jag funderade på innan.. Den gick på 25oo... 
 Och vi hann även med Skopunkten, massor av fina stövlar, *dräggel* ^^ Sen även en snabbis på Rusta, vi såg en rosa och en konstigt grön gran, hmm. inget för oss insåg vi. Dom va ju häftiga meen inget vi vill ha hemma hos oss iaf.
 Sen även IXO-house, köpte lite ljus hittade en tavla jag funderar på att köpa, har som ingen plats för den så de få va så länge tror jag. Hittade en grej till lillgrabben också :) Jag kan som inte låta bli :)
 Hmm, efter de plockade vi upp mamma, sen åkte vi på Jula, kollade in lite där, hittade lite saker till bilen jag önskar mig i julklapp haha ;)
 Sen vart de iaf hemresa, jag körde. Piss störigt väglag. Men vi kom hem :) Halt va de dom sista fyra milen meeeen va faan man ska inte känna efter så mkt ;)
 Vad mer har hänt? Joo vi åt lite mer smörgåstårta ;) Ellen fick samtal om jobb så hon lämnade mig ensam att dricka grogg ;) men mer grogg till mig hehe.
 Sen lite grillat till middag o så. Drack grogg till middan ;) hehe. Kalla mig knäpp om ni vill men jag tycker de är lika gott som att dricka öl eller vin till maten ;) om inte godare haha.
 Jaoo, sen lite karra, men de va jag nog egenltigen inte sugen på, så kanske man ska börja på chipspåsen snart hehe :P 
 
 Jo ni kanske vill veta varför jag ska säga upp mig, som ni vet är jag arbetslös/arbetssökande och har nu lessnat på att vara hemmafru så nu säger jag upp mig från de och blir alkolist för de måste ju va ett mkt roligare "arbete" än att va hemmafru ;)

 Nej nu har CSI börjat så Hejsvejs.


Ps. De regnar, skit hatar regn när snön har kommit.. piss. Ds.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men det tycker jag absolut att du ska! Vi är ju i full gång med party nu ju, Torbjörn och Öman ligger på toa och spyr! Hahaha..

2008-11-15 @ 23:37:46
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag tror det är bättre och hälsosammare att vara hemmafru i längden ;-)

2008-11-16 @ 10:10:10
URL: http://teamart.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Får jag vara alkis med dig? :)

2008-11-16 @ 16:34:28
URL: http://jennifergresseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0