Pon&Zi.

Så lite uppdateringar sen sist kanske?

 Igår lördag.
Bakade bullar med mamsen, massor av bullar ;) Jag stack sen iväg till Tina o hjälpte henne med söt Indra :) Så duktig tjej så :) Sen var jag o mamma till kyrkan, jaa syster, Puttrik, moster, kusin E o Kjell också. va en sån där inte mässa, vad heter de. Tacksägelse? För de döda. De kändes helt ok att dom sa mormors namn faktiskt, inte så där jobbigt som de brukar kunna kännas.
 Sen hem, åt grillat o potatis o sås :) *smaskens* sen lite karra ;) efter de drog jag till Fia o Sara, umgicks med dom, spelade lite kort, lite Brawl, fikade thé och mackor, mums. Va med dom tills kusinerna ringde o ville ha skjuts från Hällesjö, så vid kvart över ett drog jag dit, sen tillbaka till Västanede o en sväng till Övsjö, senhem i säng vid två tiden.

 Idag söndag.
De har ju som inte hunnit gått så mkt av dan än dock, men frulle har man hunnit med oså har jag suttit här o kollat in Pon and Zi bilder :) Därav rubriken. Hmm. Äh jag slänger upp ngr åt er o titta på :)



Hmm. nääe de va nog allt för tillfället.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0