OoOoOoO

 Så vad har hänt i mitt lilla liv idag då? Joo, vaknade åtta imorse, hade vissa problem att ta mig ur sängen så jag drog mig till halv nio ungefär ;) Broman ringde o kollade så att jag hade vaknat, jag bad honom inatt om att göra de. Så de va nice :) Tog mig upp då, tog en promme. Skönt, älskar min nya jacka btw :) den är bäst :) Egentligen är de väl en snowboard jacka men va faan jag tycker om den som en Bettanjacka ;) haha.
 Sen så hem, åt frulle, duscha o åkte ner på byn.
Träffade Ellen o Loulou på bibblan, gjorde första matte provet i matte b, statistik, VG *stolt* Va med dom sen ett par timmar, alltid trevligt med roligt sällskap :)
 Åkte hem, tog de lite lugnt, läste o så, åt middag. Korv och makaroner, gott faktiskt :) Sen till grannarna, hjälpte P-A upp med bilen som hade stannat av ngn underlig anledning.. Dumma bil.. Hoppas de inte är ngt jätte krångligt problem.. Då kanske jag kan få sparka på den bilen också ;) så som jag gör på min egen när den inte gör som jag vill haha :P Va med söt Isac en stund, som tyckte mkt om mitt armband som vanligt haha. Han kan även säga tutte åt nappen :) såå söt, tänk snart pratar han för fullt :) myyys.
 O sen ut i stallet :) Jag lyckades ta in alla fyra hästarna på en enda gång, meeen de är inget jag rekommenderar, de tar nästan lika lång tid som att gå två ggr haha för dom vill inte gå alla fyra i bredd o alla vill gå olika fort haha. Men in kom då iaf. Sen vart de ut i skogen o rida :) Tina hade pannlampa, jag måste packa upp min för de funkar ju tok bra i mörkret, då behöver man inte bry sig i att de e mörkt heller :) Då kan man rida alla tider på dygnet haha. Eller nått sånt. 
 Jag har även stökat undan lite grejer upp på rummet, även i hallen.. De har varit min avdumpningsplats sen jag flyttade hem. Hittade igen en massa roligt, bland annat ngr smycken sen studenten o min ettandosa med örhängen i :) Så jag vart lite glad. Alltid kul att hitta igen grejer som man hade glömt vart man har lagt.

 Idag är en bra dag :) Nog för att dagen snart är slut men den har varit bra. Tack alla ni som har gjort den så bra :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Jodå de har jag! men de är bara en vanlig förkylning! :S hoppas att de blir bättre snart!

2008-11-21 @ 15:00:33
URL: http://helened.blogg.se/
Postat av: Tina

Det var kammremmen som pajat på bilen...

2008-11-21 @ 19:40:57
URL: http://teamart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0