Today and yesterday.

 Så då va de en stund sen man skrev igen då, två dagar till o med. Ibland som ni märker kan jag skriva varje dag, allt flödar som och de känns helt underbart att få sätta sig o blogga och ibland känns de mindre viktigt, hur nu en blogg kan bli viktig egentligen. Men de är väl ett sätt att berätta för er vad som händer i min lilla värld. 

 Tisdag har jag inte berättat om så häääär kommer allt om min lilla tisdag ;)
Började dagen rätt lugnt, pappsen är hemma, sjukskriven, gud vet för vad.. Ingen som vet vad de är för "fel" på honom.. Men vi åkte iaf till farmor o farfar, han skulle försöka få till elen på baksidan så de går att tända adventsgranen, vilket han till slut fick till så nu skiner det :) Jag va då inne, tog ner alla gardinerna, putsade alla fönstrena, satte upp nya gardiner, julgardinerna :) o så klart ljusstakar, stjärnor, änglar osv. myyys. Städade ur ett skåp också, duktiga Bettan ;) Fick mig en liten slant också, känns alltid bra att få en liten peng. Fick lite hjälp med farfar o fixa med gardinerna iaf.
 Sen va jag även lite barnvakt åt Isac medans Tina hade ridlektion :) 

Så här kommer de lite bilder från dagen :)
 
  

 Onsdag är vi framme vid nu då. Idag har jag tagit de lite lugnt på förmiddan, skrattat åt Chappe som tog in båda skurborstarna, såna där man använder när man ska skura riktigt ordentligt typ innan man bonar,ni hänger med va? rotborstar kanske dom heter till o med. Han la in dom på golvet o la sig på dom o kliade sig på ryggen haha. Jaa, han har ju fantasi iaf lill killen haha.
 Sen så va jag över till grannarna, följde med som sällskap ner på Kälarne när Tina skulle klippa sig så jag har två meter långa armar ;) Bar Isac i en hel timme, han va så otroligt trött men vägrade sova och satte man sig ner så vart han kinkig haha. Men de gick bra :) De va spännande o va på en frisörsalong tror jag, mkt nya grejer att kolla in och alla spännande människor, ojojoj. Så han somnade väldigt snabbt på vägen hem haha. Lillgrabben där :) 
 Tog sen vita faran o åkte till farmor o farfar, idag igen. Tog in lite ved med syster o pratade en liten stund med folket.
Drog sen hem, slängde i mig lite mat och drog ner på Kask, så imorgon kommer jag nog ha träningsvärk...
 Pappa åkte in på sjukhuset idag, ingen vet vad de är för fel på honom, så han ska ligga där över natten och imorgon ska dom göra nå arbetsprov på honom. Så han kommer nog hem imorgon.

Möte dessutom imorgon, känns helt värdelöst... Jaja.. That´s life, right?


Känner mig så tom, så ensam..

Näe sängen nästa kanske? Man ska ju försöka ta sig upp imorgon..
Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0