Don´t worry, be happy

Just de, ngn fler som kan den låten? De är Bettan idag :) Gladast i Sverige :)

Så vad har hänt i fröken Norbergs liv sen i söndags? Joo så här är det.


 I måndags morse klev hon upp vid sjutiden, va på stolpen vid åtta o kom därifrån vid nio,då va de lastat o klart med svartstolp till Skellefteå sen drog jag o min far upp dit. Hände väl inte så mkt spännande efter vägen direkt tror jag. O när vi kom upp så va de fel stolp vi hade med oss, precis som vi hade misstänkt men vi fick lossa dom ändå. Så jag satt i lastbilen o körde från slag till slag med pappsen uppe i kranhytten. Snabbt o smidigt går de då :) Känns alltid så jäääävla skönt att få sitta bakom ratten igen, även fast de bara är för en stund. Sen så lastade vi returstolp o sen drog vi upp till en grusgrop två mil upp i skogen o lastade klart. Sen drog vi på Sibylla, som hade namnsdag så vi fick kaffe o en jääääätte goooooood mufins :) mm. Sen vart de att tanka o parkera för då hade vi gjort våra timmar för dan. Så de vart lite Råttatojj, de stavas ju inte så men då fattar alla vilken film jag menar iaf. Sen sängen, trodde faan vi skulle tippa där ett tag som de blåste o tog i. Men sen så sov man så gott :) O så pratade jag tok mkt med Broman, älskar att  prata med min gamle vän hehe. Han gör mig alltid så glad. :)


 Tisdag vaknade man ju upp i lastbilen, för tidigt :P som vanligt, jag kan sova hur länge som helst hur ofta som helst i lastbilar haha. Men vi åt lite frukost o drog hem. Hände väl inte så mkt spännande mer än att vi såg en älgko jaaa men du, ryssen som höll på att köra av E4an han vinglade ju baaaara liiiiiiite på vägen.. Höll ju på o köra in i oss också dessutom. Men vi kom iaf hem, pappa åkte o lossa o jag gick ner till kälarne o handlade o började även gå hemmåt innan farsan va klar. Sen åkte vi hem, lagade mat o åkte ner till Hammarn, Terry Evans va ju där, jaa de tänker jag inte gå nå närmare in på här, ni som undrar kan ju få fråga. Men de va häftigt, jag trodde ju fullt ut på de innan men nu tror jag ännu mer.
 Och de bästa av allt, mormor mår bra :)

 Onsdag de är ju idag de ;) Följde med pappa in till käkkirurgen i stan, satt där o läste jakttidningar haha. Sen så fikade vi på Edenbos, de gör alltid jag o pappa när de bara är han o jag till stan. Rätt mysig grej egentligen. Sen så har jag varit o hämtat morsan o syrran på skolan o handlade lite, gjorde mat, drog till stallet. :) mockade där o stökade på o hjälpte sen Tina med Indra, som va duktig som vanligt :) hade lite bråttomt men annars så gick de tok bra. Ni ska bara veta hur häftigt de är att få va med o hjälpa till o se vilka framsteg dom gör. De är så häftigt, tack för att vi fick såna bra grannar när ni flyttade Beccs <3 Sen så åkte jag ner till Kälarne o klippte mig :) Snelugg ;) hehe. Får se om jag klarar mer än tre dagar nu ;) hehe.

Tittar nu på Greys Anatomy, va bara tvungen o skriva in ett litet inlägg, vilket vart rätt långt egentligen. meen jag vill bara visa att jag kan vara glad :) Jag hoppas de får fortsätta så här. Jag tycker om känslan att va så här glad hela tiden. o de smittar ju som av sig också :) o jag tycker om att le, faktiskt, o skratta. Livet blir mer underbart då.

 Imorgon blir de att följa med Tina o dagisbarnen på åktur med Tösa :) ooo skojj :) Kul med barn o härligt med häst o va ute :) 
 
 Han ska ringa upp mig ikväll, känns skönt. Mitt glada humör smittar av sig på honom, han är helt underbar att prata med. Saknar honom. Men de får han inte veta. Inte än.

Ska titta klart nu :P Hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

Jajemän, bara de bästa kan hantera att bo på den gården. :) <3

2008-10-22 @ 22:41:58
Postat av: T

Åh vad snäll du är =)

2008-10-23 @ 10:31:12
URL: http://liam08thea04.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag vill också gå på en utav hans sittningar! :O

Men du Bettan, vi måste träffas något snart! :)

2008-10-25 @ 23:39:02
URL: http://jennifergresseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0