Gääääsp. :)

 Ja lite så känns de nu :) Har varit ute mest hela dan o de har varit helt underbart :) Älskar hösten, hur kan man bli deprimerad med alla dessa färger, den sköna lätta luften, perfekt värme? Inte då jag iaf.
 
 Klev upp imorse då, åt frukost, löste melodikryss med mor, handlade, löste lite korsord, stökade lite hemma, stack iväg till Tina o P-A :) Där vart lille Isac nerbäddad i vagnen o sen sov han medans vi tog o körde Indra lite, till o med P-A hjälpte till, vart mäkta imponerad över honom vill jag säga :) o Indra skötte sig så bra, va så duktig :) de verkar inte spela ngn roll vad hon ska göra så jaa allt är lugnt, spännande o roligt, så skönt sto de där :) Sen tog vi ner hela sommarhagen, P-A körde såklart fyrhjulingen o samlade upp all stolp o jagade oss haha. Sen vart de lunch :) dom hade hemmagjord pizza kvar sen igår *smakade smaskens* ^^ Sen vart de lite mockning o då vaknade Isac upp, imponerande taiming plus att P-A kom hem med Huddiken så de vart ju perfa så då tog vi o longerade (hur de nu stavas) vi dom andra två araberna, Tina tog Dessie o jag tog Neffie, gick tok bra :) Va hem en snabbis o kollade läget men stack sedan tillbaka, tog Tösa på en ridtur :) ooo hon är ju bara för underbar, när jag kom till hagen kom hon direkt fram till mig så de va bara att öppna o ta ut henne, hon va dessutom hur pigg som helst, ville bara jobbajobbajobba :) o de blir ju så kul när dom vill de, så vi tog i rätt hårt under ridturen, så jag känner av de i mina stackars ryggmuskler nu haha. Men de är skönt :) Sen när vi kom tillbaka till stallet tog jag ut henne på plan o körde lite longering med henne vilket hon verkade tycka va rätt roligt också faktiskt, hon gjorde inga konstigheter mer än o va seg i starten men sen jäklar va de full fart på na :) Kändes nästan jobbigt att behöva släppa ut henne i hagen igen haha jag kunde ha varit kvar med henne hur länge som helst idag. o dom andra flickorna verkade också va på bra humör för dom verkade vilja komma ut o göra lite annat skojj dom med ännu en gång.
Ooo jag bara älskar stall så e de :) o alla sysslor som hör till faktiskt, jag tycker att de är rätt rofyllande att mocka osv haha. säkert massor av folk som tycker jag är hel knäpp menmen :P
 Sen va jag hem, käkade skagentårta :) mums, sen vart de stekt fisk, potatis, romsås o sallad :D o tomater ;P muuums.
Tog mig sedan en dusch o sen drog jag till Fia, vi spelade lite MarioKart :) o så fixade hon mitt CV, drack thé o hade oss :)
 Så nu sitter jag här, sammanfattar min härliga dag. :) Hoppas på mååånga fler såna här dagar.

Tack för en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det tackar hon för lilltjejen! :)

2008-10-19 @ 21:24:38
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Tina

Måste hålla med om att det var en härlig dag! kombinationen höst, sol, häst och trevligt sällskap är inte alls tokigt! :-)

2008-10-22 @ 09:47:33
URL: http://www.teamartz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0