Tjöööött.

Tröttast i Sverige eller nått. Fattar inte varför man ska va så trött.. Menmen. Uppdatera lite sen i fredags när jag skrev kanske?

Lördag:
 Va ut o plockade bär igen. Skönt :) Älskar att va ute i de fina vädret :) att man inte gick nån linje där man få va ute så här mkt? jaja, de är aldrig försent o ändra sig :P
 Sen kom Ellen o vi åt lite tacopaj, duschade o åkte ner på Mamma Mia :) Skojj, den va bra. Kan tänka mig att se om den igen faktiskt :) Efter filmen drog vi hem, jag ringde Beccs som kommer på onsdag :) Sen satt man väl framför tvn tills man höll på att somna o sen vart de sängen.

Idag, söndag:
 Började dagen med att prata med Broman :) Han ringde när han va ute o handlade o hade sig, alltid trevligt att prata med honom. Få prata av sig lite om allt som bara han förstår.
 Tog en promenad med mammsen, tittade på film osv. Sen skickade Tina o undrade om vi skulle ta Indra en sväng, visst sa jag,  kommer direkt :) Så Indra vart skakeltränad, tok duktig som vanligt sötnosen där, finns bild på henne hos Tina. :)
 Sen gick jag hem, pratade lite mer med B, höll på att somna på sängen så jag gick ner hit. Väntar nu på att middan ska bli klar.

Känner mig lite irriterad, frusen, trött idag. Eller nu på kvällningen rättare sagt.
O nu är badrummet rivet tror jag. Jävla muppar. Less jag blir.

Jag tror jag åker till Fia ikväll o våldsgästar henne en stund, en kopp thé o lite MarioKart piggar upp :P

Hejjsvejjs

Kommentarer
Postat av: Kusin L

Yes! Kanske det... Men den hade ju inte gått så långt och var hyfsat fräsch också... Dom som köpte den hade tittat på flera andra av samma sort och valde min! :P

2008-10-26 @ 21:07:01
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Tina

Så tjusigt det blivit här då :-)

Tack för hjälpen med Indra igår

2008-10-27 @ 08:48:13
URL: http://www.teamartz.com
Postat av: Therese

Då ska jag testa det. Lite tråkigt om Thea ska förknippas med en smurf ;)

2008-10-27 @ 10:59:30
URL: http://liam08thea04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0