Bye sweet home bye.

 Idag har de då varit urstädning av lägenheten åt mormor, eller jaa jag va väl kanske inte med på utstädningen så mkt, för jag va hemma o gjorde skagentårta o tsatsiki innan jag for ner. Meen jag hann med att kasta en massa tidningar o skit med Linda.
 Kändes konstigt när A-K sa hejdå till lägenheten idag.. De är verkligen över nu.. Helt o hållet. Skönt samtidigt som de är lite jobbigt..
 Vi va sedan på hotellet o käkade :) åt varma mackor :) smaskens :)
Sen åkte man då hem, följde med farsan o tände upp hos Sven. Han o frugan är i Sthlm över helgen så dom ville ha lite eldvakt. Sen kastade vi köttskräpet också.
 Efter de tog jag mig en låååång promenad efter bilvägen, sköönt :) få sträcka ut benen lite o tänka o fundera lite. Hann prata med Beccs <3 o Clarre också :)
 Så i helgen blir de att va i stan :D hos becca :D de kommer att bli lite som förut, du vet när vi bodde tillsammans :) jag saknar den tiden som bara den.. De va en bra tid i mitt liv.. Synd att den är förbi bara. menmen. thats life huh?
 Men jag ska även träffa Clarre som de lät :) Hinner nog med att träffa lite annat folk också. blir skojj. Komma bort, tänka på annat.

Han har inte hört av sig på två dar nu :) Känns skönt, jag mår bättre. Men jag måste väl ringa o förklara varför jag skrev som jag gjorde.. De kommer att kännas riktigt jobbigt.. "Du, hör inte av dig, jag mår inte bra av de, jag hör av mig när jag mår bra igen och du kan kanske få komma tillbaka till mitt liv igen". Jaaa, de lär ju bli enkelt eller inte.. jaja, får försöka.
De är så jobbigt när han och jag känner på olika sätt..

Neeej men du, musikmaskinen :D

Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

JAAA, så glad!! :D :D :D Jag saknar det oxå, massa! <3<3 Men så sant, that's life... :/ <3<3

2008-09-27 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0