Öuuum.

 Jaooo idag har jag väl, kollat lite jobb? inte hittat ngt jag vill ha. vart på Kälarne två ggr ;) hämtat potatis, fixat klart rummet mer eller mindre :) *stolt* nu är de bara att bädda, duscha seen jävlar är de sängen sen :P eller jaa jag ska kolla på tv först :P vilket även gör nu, Idol ju.
 Kusin M o L kom förbi förut :) Sköjj. Älskade kusiner <3

Läääängtar till helgen :) mhmhmhm. längtar i massor.

Har inte ringt idag.. Dåligt Bettan.. Men de har varit en massa annat o jaa nääe jag vill egentligen inte. Jag mår bäst av att inte göra de egentligen. Men jag måste.

Jaa gruvan i Canada som jag kan tänka mig att åka till o jobba i heter iaf Fort McMurray om ngn undrar. Ska kolla med tönten på arbetsförmedlingen om han kan hjälpa mig med de imorgon.

Skit svårt att hitta nå hemsida eller nått till de iaf.. Bliiiir så arrrrgggggggggg! gaaaah. suck suck suck suck suck.

Nej jävlas en stund till kanske?

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, jag var där med ponnyn i våras :)

Då var det ju slut mellan mig och Coffe, men han var med ändå, min bästaste hästskötare ;P (Men säg inget, han blir så arg då, haha)

Han ringde mig förut idag och sa att han kanske inte kommer hem i helgen för att han inte kommer hinna tillbaka till Börstad förrän Lördag em!!! Blir det så åker personligen över och ger hans chef en fet spark mellan bena!!! Min karl ska fan få komma hem på helgerna, inget tal om saken ;P

Vi har fått lägenhet i stan förresten :)

Perfekt eller vad? :) Äntligen!! :D

2008-09-29 @ 22:31:10
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Mia

Det suger! Jäkla skit! Jag vill ju att han ska komma hem, det är nog jobbigt att vara utan honom på veckorna. Och han blir så grinig när han har hemlängtan (;P) och då blir det ännu jobbigare! Men men, jag hoppas att han inte behöver jobba helger fler gånger, inte på ett tag iaf! Ska du ut i helgen eller ska du bara ta det lugnt? Vi får tillgång till lägenheten i månadsskifte oktober-november :) Jag ska iväg och kolla på stallplatser på Torsdag (alldeles ovanför Furulund, jag tror ni hade en lärare som hette Björn som bor alldeles granne med dom som har stallet. Kan det ha hetat Furulid kanske?), så jag hoppas att det är lika bra som det verkar :)

2008-09-30 @ 22:35:17
URL: http://alisess.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag vet faktiskt inte. Ska antagligen ner med en häst till Bålsta imorgon, och ta med en häst upp därifrån igen. Så jag lär vara ganska trött när jag kommer hem, men vi får la se hur det blir :)

Ja det var hyfsat billigt iaf, men det går inga bussar, så C tyckte att jag skulle fixa plats i Ås istället, eftersom att jag inte har någon egen bil än. Vi får helt enkelt se hur det blir. Det finns 2 stallplatser i ett stall där jag stod förut, och det stallet trivdes jag bra i, det återstår att se hur det blir :) Lägenheten ligger nästan vid Daffys, det är min bror som har den, så vi ska hyra i andra hand av honom till att börja med :)

2008-10-01 @ 15:52:04
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0