Rubrik:

varför ska man komma på rubriker jämt o ständigt? faan de är ju skit svårt ju. jaja, skit samma vare väl.

Gårdagen va underbar :) Fick träffa en massa vänner <3 såå skönt att få komma bort, komma tillbaka, må riiiiktigt riktigt bra igen :) 
 Va på förfest hos Hummer, där va även Clarre, Chris, Therese o två tjejer till.. vad dom nu hette.. Tok trevliga iaf :)
Sen drog jag, Becca, Christer, Jana o Christoffer på Up stair :) De va skojj :) tok mkt folk o så där som de alltid är när man är ute ;)
 Efter de vart de Subway :D muuuums mackor :D skulle lätt kunna åk ain till stan nu öfr att köpa en till haha ;) Då kom chuck, eller hur han nu stavar de förbi också :) trevligt trevligt :) han hade den senaste samsungen ;) bara så ni vet. hehe.
Även Elias o Torbjörn kom förbi :) sen fick vi även skjuts hem av Elias där på natten :)
 Sen låg jag o Becca o pratade tok mkt innan vi somnade :D
Klev upp vid elva tiden :) frukost framför tvn o så. sen drog man ner o handlade lite o tankade upp bilen, sen vart de raka spåret hem.
Har sedan vart te mormors lägenhet o hämtat lite grejer.. Känns inte så kul att ta ngn annans grejer.. även fast hon e dö o så.. Har iaf snapsglasen med guldkant på. De va vad jag ville ha typ. sen vart de ju självklart lite andra saker också, tex nån vas, kruka, ljushållare, julstjärna, tavla som mormor har gjort o så.

Är lite less.. Hade velat varit i stan hela helgen.. Men de kommer fler som tur är.

Sitter nu o är tokigt sugen på en vovve :D en alldeles egen :) min bara min. <3

Näe chips ngn?


Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

Han stavar Jaques. Det är franskt. :P Vovve åxå? Var det inte häst? ;)

2008-09-20 @ 23:00:14
Postat av: Nikolina

Hej godis! säger du jag eller nej till päls? skriv just din åsikt i min blogg, vore jätte snällt!lägger upp ditt namn i inlägget senare ikväll,tack! puss :)

2008-09-20 @ 23:00:56
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0