Söndag...

Vart tog veckan vägen egentligen? jaja, tiden går liiite fortare än vad jga hade tänkt mig..

 Igår va då farmors födelsedag :) en mkt trevlig födelsedag med släkt o vänner :) gooood mat ;) måste ju få skryta lite haha. Mkt fina buketter osv också ;) Typ två tre orkideér tror jag hon fick haha. så nu blir de knöööök fullt i köksfönstret om hon ska försöka få plats med alla där ;)

 Förkylningen börjar iaf att ge sig som tur är :) bara hostig, lite lätt snorig o döv på ena örat, men annars är de ju finnemang ;)

 Vad mer hade jag tänkt o skriva utan att ljuga i er tro? hmm..

Jo att jag sitter o kollar på aupair jobb, varför inte? sticka iväg till ngt fint land o jobba hos en familj i ett par månader? :) why not egentligen? hmm. eller jaa ett år för de mesta. har hittat en familj på island som kanske vore intressant faktiskt. De dryga är ju att de är ju tok dåligt betalt.. menmen. de är ju en jääkla upplevelse säkert :)

Ska dra nu. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0