Today.

If you can't get someone out of your head,

maybe they're supposed to be there?


De är nog dagens sanning de, eller vad tror ni?

Idag har jag inte gjort allt för mkt, klippt mig, lagat mat, letat grejer i mormors lägenhet, hittade en massa gamla fotton där. Hittade ett på typ en kopia av Hitler haha. men de va bara mormor morfar haha.
De börjar sluta kännas konstigt att gå in i mormors lägenhet utan henne men doften, doften av mormor hänger fortfarande kvar i den. Känns lite deppigt först när man kommer in men sen, sen är de bara tryggt.

Imorgon blir de stan med kusin Marie iaf :) Sen blir de blomstergrejs på kvällen med kusinerna :) blir nog trevligt, roligt lär vi nog ha, lite deppigt kanske också. kan nog kanske bli inslag av de med. man vet aldrig.

På torsdag är de då begravning.. Ska skriva ett brev till mormor tills dess som jag ska lägga ner själv på dan innan begravningen, säga ett sista farväl.. jag tror jag behöver de, jag lär nog aldrig riktigt inse att hon är borta för evigt annars..

Känner mig lite ensam.. Lite ledsen.. Mkt ledsen faktiskt.. Tänk om de vore annorlunda.. Om de vore tvärtom..

Duschen nästa kanske? o sen sängen? eller nääe slösurfa en stund till tror jag :) tills alla andra har gjort sig klar iaf. ;)





Kommentarer
Postat av: F.d. sambon

Tänker på dig gumman. Alla dagar. <3

2008-09-03 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0