Lååång uppdatering! :)

 Ojoj, har nu insett att jag har tooook mk att ta igen i mitt bloggande. Faan över en hel vecka ju men de ska väl gå på ngt vis :P Får se om jag kommer ihåg allt jag har gjort också ;)

 Vi börjar väl med fredag den 27 mars, insåg då att de endast va tre månader kvar tills jag fyller tjugo :) Oooo yees systemet nästa ;) hehe. Vart iaf matte o träning under dagen.

 Lördag den 28 mars, öööh jaa, vad hände då? Jo, jag tog mig en promenad o stökade på här hemma. Sen så drog vi iväg med skotrarna med Tomas, Syrran, Sundin o Marek en sväng :) De va skojj :)



 Sen så åkte jag ner till Kälarne o umgicks med Lillan o Micka o spelade helt hysteriskt :) De va skojj, länge sen jag garvade så mkt ;)
 Drog in till stan på Olearys o kollade in en man kort! Skit skojj :D mkt folk o sen natt ;)

 Söndag den 29 mars, klev upp efter en timmes sömn och sa adjö till Tomas som åkte hem till Tjeckien. Somnade sen om o sov ngr timmar till innan vovven kom upp o hoppade på mejj. Sen vart de ut i skogen o sätta ut saltstenar.. Brn la av x antal ggr pga värmen o den jobbiga snön.. 



 Måndag den 30 mars, tog en morgon ridtur med Tina o Linda, kollade in valparna o sen vart de att åka till Orrskär försdt ett stopp i Sundsvall o köpte latte ;) Men sen ner o lossa, sen på skogen o lasta, hade med oss ett fint överlass ut men vi stannade i Ljusdal o lastade av en del av det så sen gick de lättare hem ;)
 Men efter vägen hem fick vi punktering.. Ngn som har fått punktering med en trailer? Tuuuuungt är vad de är... Så vi va inte hemma förrens fem på morgonen perfekt till skiftbyte ;)



 Tisdag den 31 mars, sov bara fyra timmar denna morgon eftersom de då va dags att kliva upp o skjutsa syster till moster och jag skulle få öronakupunktur. Hem sen o försöka sova, vilket inte gick vägen. Sen iväg igen. Gick dock bättre denna natt, bara sidokollisionsskyddet som vart brasved när en octopinne klöv dom. Kom väl hem vid två tiden denna natt.

 Onsdag den 1 april, tog en promenad på morgonen, vart sen att dra ner till Orrskär o sen på garaget o byta trailer o stöka på. Sen ut på skogen o ta med oss ett lass hem. Så hemma denna natt fyra, ringde o väckte upp Johansson när man va i Bensjöbacken. Så även denna morgon möttes man av honom ;)

 Torsdag den 2 april, tog de nog rätt lugnt denna dag, vart en sväng till Härliga Härjedalen o lasta stolp, vi körde fast i en av backarna på skogen men sen så gick de vägen ;) Hade även sällskap av David i den andra bilen. Fick en riktigt tidig kväll, baaara ett :)

 Fredag den 3 april, Denna dag orkade jag då faan inte kliva upp o räkna matte.. Hade lite sovmorgon innan syster väckte mig, hon ville ha skjuts till moster o en så åkte jag till grannarna :) Hjälpte till o väga o ta kort på valparna :) Sötast  världen är dom :) Vart en massa surr o fika o mys med lillgrabben som va kramsjuk. 
 Sen så stack man iväg på musikcafé, Sara o hennes grupp spelade :) Duktiga ungarna är :)

 Lördag den 4 april, hmm. va in till stan o handlade lite, träffade Becca :) vart inge kalas då grannarna insjuknat. Trist men de kommer fler helger :) Vart istället en ridtur med syster, Hilja o Madde. Skojj :) Förutom att NÅN ska till o brunsta, jag nämner inga namn men kan hon heta Tösa tro? Jaja, får hoppas de går över rätt fort ;) 
 Mockade o släppte in resten av flickorna innan jag gick hem o bytte om o drog till Sandmon där de vart till o slinga håret blont :) Niiice. Vill bli blondin igen men tycker om mitt hår som de är just nu, en massa färger :)

 Söndag den 5 april, tog de rätt lugnt från morgonen, sen vart de träning på Kask, bänk osv :) Drog med Sara för första gången också, undra om den stackarn har träningsvärk idag hehe ;)
 Sen så vart de även film på kvällen, eller bio, Män som hatar kvinnor, bra film förutom att dom inte följer boken! jaja.

 Måndag den 6 april, så idag då, vaknade åtta, somnade om... Vaknade kvart i nio.. Va nog rätt trött egentligen. Men sen så hämtade jag upp Lillan o vi drog ner på Hammarn, va in på banken o stökade sen va man upp på Whalbergs o köpte ett linne o ett Snö armband :) Även ett besök på kondis ;) Gott med frukost :) hehe.
 Sen så drog vi ner på byn, försökte räkna matte men gav upp, planerade Sälen resa istället :P Vart sen Kask, ett ryggpass, jooooobbigt... :S hehe. Sen så hem, slängde i mig middag, gjorde matdosa o packade inför simningen.
 Så vart man upplockad av Micka o sen så drog vi iväg o simmade o bastade :) Skööönt.
 Är nu rätt slut i kroppen, ska bli skönt att få sova.

 Men nu är de iaf uppdaterat, ingen som kan komma o säga att jag inte har uppdaterat nu ;) hehe.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, men så är det ju alltid. Böckerna är bättre och mer detaljerade! :)

2009-04-06 @ 22:08:14
Postat av: e2

Det brukar ju vara så... att böckerna är bättre än filmerna! Men för mej som inte orkar läsa böckerna, så tyckte jag att filmen var jättebra! :)

2009-04-06 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0