Hemma igen :)

 Japp de va man ju redan i söndags eftermiddag, har bara inte hunnit suttit ner o skrivit ngt förrens nu.

Så i söndags klev vi upp vid halv sju... Tjööööött va man då. Men de gick bra, lägenheten vart finfin, åt frukost så de stod ut genom öronen på oss ;) o sen drog vi iväg hemöver, Ellen körde första biten o missade först avfarten mot Sveg så vi åkte en stund mot Mora o sen körde hon rätt fram i Sveg haha. Ngn som va trött eller trött? Så i Sveg bytte vi av. Resan från Sveg gick finfint iaf.
 Väl hemma vart de att packa upp det mesta innan jag drog över till grannarna, hjälpte Tina med o ta kort på valparna :) Sen fick Isac en present av mig, en randig mössa med ett hjärta fram på där de står Sötnos :) Kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den.
 Vart även promenad med Tina o vovvarna runt byn, sen middag :)
Drog hem sen, packade ur lite mer grejer, umgicks med kusin o gubben hennes, duschade o kröp i säng.

 Igår måndag vaknade man halv sex med ett ryck, trodde att jag hade försovit mig.. Men icke då, låg o drog mig sen i en halv timme innan jag klev upp. Åt frukost o gjorde mig i ordning innan jag drog ner på byn och började intron på tvåan :) Jag tror de gick ganska bra iaf, lite svårt att lära mig namn dock. De roliga va att folket redan visste att jag skulle komma för Malin hade skvallrat i helgen ;) Men en av gubbarna vart iaf glad över att höra att jag ska komma tillbaka idag så de känns bra :)
 Kom hem med tokigt ont i fötterna, men de är väl som det ska vara va? ;) Vart till o äta middag och sen drog jag ut på en ridtur med Tösa, vart en ganska lugn pga av att vägen va så dålig..

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Fårbjänn

Mycket hittar man fast man inte letar efter! Bra motto, jag tror att jag stjäl det!!!!!!!!!!!!1

2009-05-01 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0