Sääääälen nytt igen ;)

 Sådär nu är man ju här igen då. :)

De som hände sen jag slutade skriva igår va att jag o Ellen tog en promenad, tre grabbs busvisslade på oss, dock hejade vi bara o gick vidare ;) Sen så när vi kom hem sa P1 att P2 behövde en promenad o sen "duns" i köket så sitter P2 på golvet haha. Hann få av mig jackan en liiiten bit ned på armarna o slängde upp den "jaha visst" vilket Werner 7 tyckte va mkt roligt, såg säkert tok roligt ut. Sen va vi ute på "Nykterhetsvägen" o gick. Mötte en jääävla massa taxibilar, fler som va ute på fyllan eller? Men sen kom farbror blå!!!! Han ville dock inte prata med oss som tur va. :) Promenaden fortsatte hem o en massa garv, en massa fika ;) Mackor, oboy bästa grejen när man har fyllt sig på en liter vitt vin, hallå hur ofta händer de? Inte mig allt för ofta får jag i mig två glas men inte igår inte. Dessutom en del whiskey. Men i säng vid halv tre eller vad hon va när de vart tyst.

 Idag vaknade man upp halv åtta, sms av en viss person, kunde inte somna om så där låg man o smsa tills Ellen också sa hej :) Sen låg vi där o surrade, lyssnade på P2s snarkande hehe. Sen frulle :)
 Efter de stack vi ut o köpte liftkort o åkte skidor :) toook skojj, har dock fått blåsor på benen! hur faan lyckas man med det?! Jaja Bettan kan allt, eller hur? ;) Fick ett fint rött ansikte efter detta också ;)
 Sen iväg o handla lite, lagade mat o åt middag :) Mkt gott :) Sen drog jag, Renata och Mixxa ner till Lindvallen o solade solarium :) Myyyys. Eller mys o mys, varmt o härligt haha ;)
 Så sen har de blivit groggande o bastande. Sitter nu nyduschad, i duschen va de fullt, Skärtlund, Skärtlin o Skärtberg dushade ilag, gissa vilka de är ;) hehe.
 Så nu sitter man här med datorn i knät o äter morotskaka o dricker grogg.

 De va väl allt för kvällen :) Kommer bli fint väder imorgon också, så kanske man drar iväg o åker mer skidor då, får se hur blåsorna mår ;)

Men Hejsvejs P2 hälsar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var P1 som trillade i golvet, inte P2. För P2 stog redan upp och var den som kom på "tillnyktingsvägen".

2009-04-26 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0