Sälen åter en gång.

 Jaa de vart ju som inget skrivet igår, så här kommer två dagars update.

 Igår så slappade vi, spelade spel o segade bara. Sen så vart de iväg o handla lite o stöka på, innan de va dags för middag :) Grillad kyckling, tzatsiki, vitlöksbröds och vitlökspotatis ;) En massa vitlök alltså, vi stank inte alls ;) hehe. Vart lite vin drickande innan de va dags för grogg o bastu :) Vart mer groggande framöver kvällningen dessutom. En massa surrande o stökande.

 Idag så stack vi iväg o shoppade lite, solade, ser ut som jaa en kräfta i ansiktet o brösten... Auuuch. Har dock kylbalsam :) De lindrar skönt :) Va iväg o kollade in jackan jag har funderat på, den va inte gjord för lilla mig, eller joo om jag opererar bort mina bröst så kommer jag nog i, största storleken va xl o mina "vanliga" jackor brukar va på m eller l så hallå! vart liiiite sur när de inte fanns ngn som passade mig. . Menmen thats life. Arent it? Man ska ju inte få allt här i världen, sparade ju in lite pengar på de iaf ;) får se ngt positivt iaf. haaha.
 Sen så vart de hem o laga mat, kycklingwook :) Mums. Sen lite spelande, mario kart alltså o brawl, sen in i bastun, sköönt, frös som innan så de va nice. Har nu duschat o sitter här o bloggar lite o dricker öl. Funderar på att starta ugnen o göra lite vitlöksbröd, ngn som säger emot? :P hehe.

 Nej de va nog allt för stunden.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0